Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Forsatt "No Linked Vehicle" på iPhone App etter levering av bil

Startet av Spooz, søndag 08. september 2013, klokken 10:24

« forrige - neste »

sindrej

Mobil/online funksjonalitet burde vært NULL problem når en skarve mobil kan ligge standby og motta pushmeldinger i en uke på en 1400 mAh  lithium ion celle.

eledille

sindrej: Betre byrdi du ber 'kje i bakken enn mannavit mykje.

:)
Oslo
Think City 2001 siden 2007       :)    Nå med havarert batteri :(
TMS 85 siden september 2013  8)
Nissan Leaf siden februar 2014 :)

Bjørn

eledille

Sitat fra Håvamål. Jeg mente bare at han tydeligvis har sunt bondevett :)
Oslo
Think City 2001 siden 2007       :)    Nå med havarert batteri :(
TMS 85 siden september 2013  8)
Nissan Leaf siden februar 2014 :)

t0ffluss

En stakkars eier som har lyst å utrede noe om dette bildet? :-)

(Tatt idag i Stavanger)

P85, grå, panorama, spoiler, 21", grå performance interiør, karbon, tech, park.assist, lydstudio, lyspakke, dobbeltlader, 3. seterad. VIN: 184xx Ferdig produsert 15/01/2014. - SOLGT oktober 2017.
X75D, grå, 7 seter, AP2 (APH3(?)). Bestilt 29. sep. Ferdig produsert 4-5. november 2017.

Kallagtunet

hrmf, ikke kjekt å oppleve... Jeg regner ikke med at Viking blir brukt til levering av nye biler til kunder :-(

petersv

Kjørte hjem i sinnsykt regnvær i går (Fredrikstad-Fornebu,) ingen vanninntrengning overhodet sålangt. (Puster lettet ut :) )

pnq

Sitat fra: petersv på onsdag 11. september 2013, klokken 21:58
Kjørte hjem i sinnsykt regnvær i går (Fredrikstad-Fornebu,) ingen vanninntrengning overhodet sålangt. (Puster lettet ut :) )

Ser også at tilpasninger/sammenføyninger er bedre på de siste bilene jeg har sett.  Henter bil idag og er optimist på at kvaliteten blir blir slik som forventet:))) Bra med andre ord. ...
P85, Pearl, panorama, 19", black leather, carbon, tech, park, sec, zubzero, sound, light, child --- Totally satisfied owner :-)

Øyvind.h

Ang vann (om man må melde ifra om man ikke opplever problemer også, i så fall må jeg lage en laaaaang liste) Ikke hatt noe av dette på tross av regnvær på tirsdag.

Men jeg har merket meg at det samler seg litt vann bak baklyktene som renner ut når man åpner bakluken (kan være fordi min bil står med fronten ned i nedoverbakke)? Har ikke hørt noen canadiere rapportere om frostspreng bak baklyktene, så jeg tror ikke det er et problem. Men greit å notere bak øret.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

pnq

Veldig fornøyd med bilen etter første dag. Har imidlertid to spørsmål til "fellow TMS drivers";

-Hvor langt hadde bilen deres gått når dere tok den over? Min var kjørt 40 km. Testing? Annet?
-Har andre fått en melding på displayet "Warning: Only use Chargeport" ved lading? Finnes det andre porter? Eneste lade mulighet jeg har så langt er 13A i fase så det kan ikke være noe med det iallefall. Aner ikke hva denne meldingen betyr...

Noen med info eller erfaring?
P85, Pearl, panorama, 19", black leather, carbon, tech, park, sec, zubzero, sound, light, child --- Totally satisfied owner :-)

Neemaz

Noen her inne som står med nødblink på Vingnes nå eller? Hvit P85...  :( . Er ikke der selv, så kan dessverre ikke hjelpe.

pnq

Sitat fra: Neemaz på torsdag 12. september 2013, klokken 19:41

Noen her inne som står med nødblink på Vingnes nå eller? Hvit P85...  :( . Er ikke der selv, så kan dessverre ikke hjelpe.

Om det er en som står der med nødblink har jeg mine tvil til at sjåføren surfer på elbilforum. Eller kanskje tvert imot ? :-)

Maartensommer

Sitat fra: pnq på torsdag 12. september 2013, klokken 19:53
Sitat fra: Neemaz på torsdag 12. september 2013, klokken 19:41

Om det er en som står der med nødblink har jeg mine tvil til at sjåføren surfer på elbilforum. Eller kanskje tvert imot ? :-)

Hvorofr ikke?  Så lenge Tesla ikke svarer på henvendelser, er jo dette mer eller mindre det eneste stedet å finne svar.

petersv

Noen om merker en "during" eller vibrasjon i "fotplaten" man hviler føttene på mår man sitter i passasjersetet framme?

Lurer på om dette er normalt...

Hvis en av dere kunne ta å kjøre en tur i passasjersetet (vet det er urealistisk P) ) og plante beina godt framover og kjenne etter?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA