Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Parkeringvennlig?

Startet av Hyperstress, lørdag 07. september 2013, klokken 21:25

« forrige - neste »

Hyperstress

Til dere som har fått bilene:

Er det noe av tilvalgene på bilen din som du angrer på at du kjøpte, eller motsatt?
Og hva er isåfall begrunnelsen? :-)
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Oreo

Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

Jimpec

Aksjer skulle vært tilvalg faktisk. Få 100 aksjer inkludert ved kjøp av bil. Nesten genialt.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Lanber

Til redusert pris angrer jeg på at jeg tok bort vinterpakka.
Ellers ser jeg min S85 til 550.400,- etter tidlig rabatt er blant de billigste bilene av de som har lagt ut pris på det google regnearket.

haldorh

x-Miev 2011
X-tesla model s 85 2013. modell s 85 2014

Harlex

Angrer og angrer... Men den bagasjeromshyllen... Glemmer stadig å folde den ned og må stoppe og ordne det... Ellers så ser jeg at den mest sannsynlig må av når vi skal ha hunden med i Teslaen. Det eneste jeg ikke har av utstyr er 3. seterad og 21" Ingen av de valgene angrer jeg på...Er generelt svæææært fornøyd med hele bilen......
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

Muffinman

Syntes ikke det var verdt å betale 8500 for varme i baksetene, så jeg avbestilte vinterpakken. Ikke det at jeg ikke hadde råd, men syntes rett og slett at den var overpriset. Til 4800 er det gode sjanser for at jeg ville tatt den med.

NTesla

Angrer på lyspakken da de par ekstra lysene en får er like ubrukelige som selvlysende tape. Men for et par tusenlapper så har det ikke akkurat mye betydning.

noto

Veldig fornøyd med at jeg i siste øyeblikk valgte bort skinn til fordel for tekstilseter. Fornøyd med valgene ellers også (standard 85, grå, 19", pano, tech, park). Ville bestilt det samme igjen.

Stighl

Etter 4 uker og 4500 km er det en ting jeg kanskje skulle ha gjort, og det er at jeg burde bestilt Performance. Jeg har standard 85 med alle tilvalg uten de bakerste setene.
Man blir bare vant til kreftene og jeg vet at jeg ikke trenger fler, men nå skulle jeg gjerne hatt flere.

Stig
Nes på Romerike.
Tesla Model S

Tai

Sitat fra: Stighl på søndag 27. oktober 2013, klokken 23:57
Etter 4 uker og 4500 km er det en ting jeg kanskje skulle ha gjort, og det er at jeg burde bestilt Performance. Jeg har standard 85 med alle tilvalg uten de bakerste setene.
Man blir bare vant til kreftene og jeg vet at jeg ikke trenger fler, men nå skulle jeg gjerne hatt flere.

Stig

Mye vil ha mer ;D

Tai
Tesla Model S, grønn 85 Kwh,
Bestilt - 06/09-13
Finalized - 14/09-13
Bygget- 15/01-14
Transitt- 21/01-14
Klargjort- 28/02-14
Utlevering - 11/03 2014 kl 15:30!
Solgt - 25/08-17

-->Model X 75D, Midnight silver, 5 seter, premium, krem interiør, Oppgradert auto.
Bestilt 11/08-17
Kaos i Mytesla 02/09-17....
Ankommet Bergen  27/10-17
Utlevert 10/11-17

----------------------------------------------------------
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

preng

Min S85 har stålfjærer, ut fra en naiv idé om at akkurat denne bilen skal jeg ha lenge og at gammel luftfjæring kan bli dyrt. Skal innrømme at jeg var usikker på hvor lurt dette fravalget egentlig var. Nå, etter fem dager med bilen, kan jeg konstatere at høyden er tilstrekkelig (er ikke noe mer forsiktig enn jeg var med A6) og at både komfort og kjøreegenskaper er en betydelig oppgradering fra nevnte A6. Bilen er også så mye tightere enn den jeg prøvekjørte sist vinter - med luftfjæring - at jeg egentlig ikke har noe sammenlikningsgrunnlag. Jeg er derfor lykkelig uvitende om hvor mye mer fantastisk bilen ville vært med luftfjæring. Og savner ingenting.   :-)

preng

Model S 85kwh #2105

preng

Sitat fra: Stighl på søndag 27. oktober 2013, klokken 23:57
Etter 4 uker og 4500 km er det en ting jeg kanskje skulle ha gjort, og det er at jeg burde bestilt Performance. Jeg har standard 85 med alle tilvalg uten de bakerste setene.
Man blir bare vant til kreftene og jeg vet at jeg ikke trenger fler, men nå skulle jeg gjerne hatt flere.

Stig

Ha-ha, jeg har også Standard og lurer mer på hvordan i all verden jeg skal klare å beholde førerkortet.   ;-)

preng
Model S 85kwh #2105

jorkus

Har ikke fått bilen, men lurer på om jeg burde bestilt "hattehylle".. Har ikke hatt, men hvis den demper støy kunne det kanskje vært lurt allikevel?
85S Levert 15.11.2013! Helhvit solgt 11.02-16
S85D sølv 2015 kjøpt 11.02-16 solgt juli-18
X75D Hvit kjøpt sept 18
Elsykkel Birk EOne
Elsykkel Ghost solgt
Elsykkel Buddy M4

Cirion

Det fine med at du droppet hattehylla, er at du lett kan slenge den på. Men gjør det før du må betal mva på den.
Demper litt støy, og stopper innsyn. Brettes og pakkes i frunk'en om du skal ha noe større bak.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA