Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Twin-charger, bortkastet penger?

Startet av sindrej, fredag 06. september 2013, klokken 21:56

« forrige - neste »

hoffa

Kanskje det kommer noen nyheter via Teslas nettside snart?....har jo vært nede et døgn ( i hvertfall hos meg :o).
P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

tesx47

Sitat fra: sindrej på fredag 30. august 2013, klokken 16:56
Sitat fra: tesx47 på fredag 30. august 2013, klokken 16:51
Makan til sutring har jeg aldri sett maken til altså, som nevnt tidligere her så er det så utrolig mye særnorskt oppgulp av schadenfreude og generelle tendenser som minner meg om Sippern (https://www.youtube.com/watch?v=kndbk08uDbQ).

Det må da være lov å godta at andre har noe å glede seg over, at ting ikke alltid går helt plettfritt, vi er da alle kunder av et rykende ferskt merke sammenlignet med resten av bilindustrien.

At det ikke var NOK med 6 superladere, nei vet du hva, nå må du faen meg gi deg.
Gud bedre!  Hvilke skjeve hornhinner var det du las innlegget mitt med ?  Og jaggu påstår du jeg sutrer og!  Nei, nå får faen meg du gi deg!

Ro ned litt nå, det er måte på hvor hårsår man kan være hvis man skal hive ut aggressive påstander både her og der  ;D
Hvorfor man blir krenket av et innlegg rettet mot en annen forumbruker er utenfor min forståelse ::)
Levering Juli 2014!

sindrej

#32
Sitat fra: tesx47 på torsdag 05. september 2013, klokken 14:41
Ro ned litt nå, det er måte på hvor hårsår man kan være hvis man skal hive ut aggressive påstander både her og der  ;D
Hvorfor man blir krenket av et innlegg rettet mot en annen forumbruker er utenfor min forståelse ::)
Hvordan kan jeg skjønne at du retter et innlegg mot en annen forumbruker når du sitérer meg da ?

Jeg blir ikke krenket, jeg er bare så pisselei at alle tråder der noen er misfornøyd eller ønsker noe annerledes så blir det kategorisert som sutring.

Dersom du leser mitt første innlegg en gang til så ser du jo at jeg er rett så fornøyd med at vi har fått 6 superladere, men hvorfor skal det hindre oss i å ønske mer ?  Hva med de nordenfor Trondheim f.eks, skal de bare være så glad på våres vegne at de ikke trenger å ønske seg superladere som de også trenger ?

Forøvrig:  Jeg var AFK den helgen 31.august, men så langt jeg har forstått så er det eneste som skjedde mhp lading den helgen var at de superladerne vi allerede visste om ble offisielt åpnet ?  Altså ingen gode nyheter ut over det (som det ble hintet om fra flere hold, bla av hr Hauge) ?

Klart at superladere må bygges utenfor Norge også, men Tesla har bevist at de kan aksjonere fort og når en tenker at en har solgt biler for 1.5 mrd i Norge så er jo faktisk flere superladere ikke så fjernt vel ?  Husk at superladere er vinn-vinn.  Det er vinn for de som har bilen og det er vinn for Tesla siden det garantert vil føre til enda mer bilsalg og øke Teslas forsprang til konkurrentene.

Når Tesla nå setter i gang bygging i andre land så trenger jo ikke det å bety at bygging av SC i Norge må stoppe.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA