Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Planlagte modifikasjoner av Model S

Startet av MapleLeaf, fredag 06. september 2013, klokken 12:37

« forrige - neste »

MapleLeaf

Hei!

Får mest sannsynlig en leaf i løpet av september som er 2012-modell fra nederland. Den har ikke vinterpakke. Jeg er på jakt etter setevarmer foran til denne. Et par spørsmål:

1. Er det noen som gjør dette i Bergensområdet for en fornuftig pris?
2. Er det noen her på forumet som har gjort det selv og har noen erfaringer de vil dele?

MapleLeaf

KennyLeaf

Tror det blir dyrt å få ettermontert setevarmere..., uten at jeg egentlig har peiling på hva slikt koster.

Selv kjøpte jeg setevarmere som vist i linken under (i beige - passer utmerket til det lyse Leaf-interiøret).
Putene ble levert i postkassen for under 200 NOK, inkludert frakt - og fungerer aldeles utmerket.

http://www.ebay.com/itm/New-Thickening-Heated-Car-Seat-Heater-Heated-Cushion-Warmer-12V-/181111449295?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2a2b1566cf&vxp=mtr

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA