Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Random spotting av Model S i Norge

Startet av laumb, torsdag 29. august 2013, klokken 09:07

« forrige - neste »

laumb

Har du sett en Model S og er nysgjerrig på mer eller bare vil dele?
Post her!

Bilder av Model S spottet i Norge kan postes i denne andre tråden (Innlegg i den tråden uten bilder blir flyttet ubønnhørlig - vennligst post riktig!).

TesLars

Hva er egentlig forskjellen på disse trådene?
Oslo
Black Model S

Jimpec

Dette forumet har alt for mange like tråder slik det er.

Moderator gjør en veldig god jobb - men her har du vært litt kjapp.

Spotting skal inneholde bilder - hvis ikke kan det bli mye prat i denne tråden etterhvert som flere biler ruller ut.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

laumb

Egentlig er denne tråden en genistrek.
Nå slipper dere at alle innlegg om spotting fra overalt på forumet blir lagt i OT-tråden, men dere får en egen tråd. :)

tjobben

Hehe, enig det, Laumb.
Men nå begynner det å bli en del biler på veien. Siden forrige uke har jeg hver eneste morgen passert en eller flere Model S i kollektivfeltet Asker-Lysaker på vei til jobb på min gamle Yamaha.
Jeg ser hvite, svarte og rød. Så sågar en svart S på prøveskilter på vei mot Drammen i dag.
Men det er like morro å se dem hver gang. Jaggu er det en fin bil vi venter på:-)
Spikkestad
P2859 Vin18509 Fakturanr 901 Reservert februar, signert mai, utlevert 22. november.
Standard 85kWh sort, sort, alt utstyr unntatt barneseter - solgt 20.1.2014.
Ny reservasjon 22.1.2104, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, tech-pakke, parkeringsensor, tåkelys, vinterpakke. P34600, utlevert 26.5.2014 - solgt 14.6.2014
Ny reservasjon 24.6.2014, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, vinterpakke. P52136, utlevert 18.11.2014

Roger (NO)

Request for Information:

Jeg venter på en brun Model S som leveres i Bergen til helgen.
Denne har stått i Drammen en stund, og var fortsatt der på tirsdag.

Det jeg lurer på er:
Har noen sett denne bilen i retning Alnabru (for klargjøring) og/eller mot godsterminalen til Bergen?
De regnet med at den ble sendt med toget til Bergen i dag, torsdag...

tjobben

Ikke sett andre farger foreløpig enn svart, hvit, sølvgrå, blå og signatur rød.
Mangler å se brun, grønn, rød og mørk grå på veien.
Spikkestad
P2859 Vin18509 Fakturanr 901 Reservert februar, signert mai, utlevert 22. november.
Standard 85kWh sort, sort, alt utstyr unntatt barneseter - solgt 20.1.2014.
Ny reservasjon 22.1.2104, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, tech-pakke, parkeringsensor, tåkelys, vinterpakke. P34600, utlevert 26.5.2014 - solgt 14.6.2014
Ny reservasjon 24.6.2014, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, vinterpakke. P52136, utlevert 18.11.2014

TesLars

Da jeg var på Tesla butikken i Alnabru så jeg en hvit, svart, blå, mørkegrå og sølv Model s. Bare til info...

Fra spøk til alvor, ser ikke helt poenget med denne tråden. Kunne like gjerne vært OT for min del.
Oslo
Black Model S

Roger (NO)

Da har jeg fått bekreftet at bilen har ankommet Bergen, og skal nå detailes.
Mulig den var klar for levering allerede i ettermiddag. 2 dager før avtalt tid (!)
Krysser fingrene...

Gusse

Sjeldent syn i Namdalen Nord-Trøndelag:
Passerte(i motsatt fil selvfølgelig, kjører jo bare en stakkars Ford Mondeo) en rød model S på E6 ved Grong 1345 i dag:)

blokhus

#2125 P85+ Blå m svart skinn
Alt utenom dobbeltlader, vinter- og sikkerhetspakke

OddB

Hadde den udelte gleden av å for første gang ligge bak en lekker svart P85, ved Oppegård stasjon for en halvtime siden. :) Da var det nedtur å stikke innom Shell og fylle over 700 kr på tanken, og i tillegg få diesellukt på fingrene... :(
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

Roger (NO)

Sitat fra: blokhus på fredag 30. august 2013, klokken 14:53
Sitat fra: Roger (NO) på torsdag 29. august 2013, klokken 11:18
2 dager før avtalt tid (!)
Hadde du planlagt utlevering søndag?
Nei, jeg hadde planlagt utlevering idag, lørdag. Bilen var i utgangspunktet klar på torsdag ettermiddag (2 dager før tiden) men skiltene lå i Oslo.
Ble da utlevering fredag. 1 dag før planlagt...

Lokführer

Denne stod ved Ganddal Godsterminal. Bl.a en brun en i lasten, fin farge.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

laumb

Svart S spottet nordgående ved Rortunet kl. 11:10 i dag.

Svart S spottet sørgående europaveien ved Sandvika kl. 16:30 i dag.

kimnaess sin røde spottet ved Lørenskog nå for litt siden.

Første gang jeg ser MC rød! LEKKER!

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA