Random spotting av Model S i Norge

Startet av laumb, torsdag 29. august 2013, klokken 09:07

« forrige - neste »

Yagi

Grå Model S observert i Drammensveien inngående ved Skarpsno i går ettermiddag. Eller det vil si; Jeg hørte bilen lenge før jeg så den.

Eier tydeligvis svært fornøyd med lydanlegget i bilen ;) Trommet iherdig på rattet og digget musikk til tusen.
Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

Lille Lance

Sitat fra: Yagi på onsdag 11. september 2013, klokken 09:54

Eier tydeligvis svært fornøyd med lydanlegget i bilen ;) Trommet iherdig på rattet og digget musikk til tusen.

.. Så jxxxx bra  8)  Gleder meg!
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Milzit

Grå Model S observert i Drammensveien inngående ved Skarpsno i går ettermiddag. Eller det vil si; Jeg hørte bilen lenge før jeg så den.

And "goes up to eleven" :)

Cirion

Sitat fra: ohh på onsdag 11. september 2013, klokken 09:11
Møtte og hilste på en sort Model S på vei mellom Vækerø og avkjøringen ved Aker Brygge i dag tidlig. Den hadde røde AlloyGators - var det deg, Cirion? :)
Det stemmer! Jeg gav deg tommelen opp :) Nydelig rød signature :)
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Cirion

Forresten hvordan så de røde ringene ut i fart?

Jeg kjører vanligvis ikke den veien på morran, men svippa kona på jobb, før jeg dro ut til Asker.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

ohh

Sitat fra: Cirion på onsdag 11. september 2013, klokken 15:17
Forresten hvordan så de røde ringene ut i fart?

Jeg kjører vanligvis ikke den veien på morran, men svippa kona på jobb, før jeg dro ut til Asker.
Ikke vanskelig å bli bedt om å ta de-tours, nei... ;)

De røde ringene ser helt likt ut i fart som når bilen står stille (ut fra bildet du har postet). Godt synlige og tøft utseende! Gleder meg å se noen poste et bilde av røde ringer på en MultiCoat Red bil også. Tipper det også kan være en bra konfig, :)
Tesla Model S Sig P85+ (solgt)
Tesla Model S 85D (Solgt)
Tesla Model X P90DL (P100DL)
Reservasjon Model 3

fonberg

Møtte to TMS-er på vei til jobb i dag; en svart på E6 retning nordover fra Trondheim og en sølv ved Dragvoll.

På vei hjem fra jobb ble jeg passert (jeg på sykkel) av to TMS-er i løpet av ett minutt mellom Nardosenteret og Risvollan-senteret. Først en svart P+ med mørke felger, deretter en sølv av uviss spek., med 19" felger. Flotte biler alle sammen!
18 i3 FC | 17 S90D | 12 Leaf | 00 Porsche 911 C2

ezg

Sitat fra: Milzit på onsdag 11. september 2013, klokken 13:10

And "goes up to eleven" :)

Redd for at det var meg :)   Og ja, jeg er veldig fornøyd med anlegget.

Oreo

Sitat fra: fonberg på onsdag 11. september 2013, klokken 17:38
På vei hjem fra jobb ble jeg passert (jeg på sykkel) av to TMS-er i løpet av ett minutt mellom Nardosenteret og Risvollan-senteret. Først en svart P+ med mørke felger, deretter en sølv av uviss spek., med 19" felger. Flotte biler alle sammen!
Om det var mellom kl 1530-1600 så kan det nok hende den svarte P+'en var min kone, jeg kjørte rett bak i en svart Avensis. På vei hjem mot Klæbu etter leveranse på Lade kl 1500, m.a.o. ganske blodfersk.
Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
x-Tesla Model X, 100D 17.12.2017-12.04.2021
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13->

valvolainen

Jøss, holdt på å bytte bryter til bremselyset på bilen, og jaggu svinger det ikke en sort model s inn hos naboen her i blåbærlia. Så ut til å være et besøk, men må ærlig innrømme at jeg virkelig skulle ønske at det var min bil.
Misunnelse er et altfor sterkt ord - det er jo ikke slik at jeg ikke unner eieren å ha bilen, men skulle virkelig ønske at vi hadde hatt vår i tunet. *sukk*

Corny

Min første spotting (utenom prøvekjøringsbilene) i Stavanger var en grå sett kjørende østover ved Pizzabakeren på Madla for ca to uker siden. Blinket med lysene som bare det. Alle andre biler i køen trodde sikkert noe var galt...

Signature red sett tre ganger siste uka rundt om i Madla. Svingte blant annet inn ved Esso på Sunde. Regner med det er samme bil. Fantastisk fin rødfarge! Jeg syntes den var finere enn multicoat red (sett multicoat før men ikke i Stavanger), men det er det sikkert mange meninger om.
Blå S85 utlevert 6.12.13 i Sandnes/Stavanger

maxmekker

14/9
Sort på vei innover mot Asker i halv 3 tiden.
Sølv passerte oss ved Holmen brua i Drammen ved 3 tiden.
Rød stod parket ved sidneys i Drammen for en bab rundt 19.00

RunarBT

Kjørte opp konnerudgata i dag 17:30, og blei passert av einsvart pen bil påvei nedover mot Drammen. Blei først klar over at det var ein annen tesla midel s da den passerte meg.;-)

Noken her som kjørte ned konnerudgata 17:30 eller rundt det, og passerte ein blå tesla model s?

HABEL

Kanskje på tide å avvikle denne tråden?

Mange av oss ser 2 til 10 stk hver dag nå, og flere skal det bli fremover. Trenger derfor ikke nye "sitings" lenger, etter min mening...   :)

Som sakt - dette ER den nye Bobla!   ;)
Multi Color Red P85 | VIN 13749 | ALT MINUS PLUS

Milzit

Sitat fra: HABEL på lørdag 14. september 2013, klokken 21:38
Kanskje på tide å avvikle denne tråden?

Mange av oss ser 2 til 10 stk hver dag nå, og flere skal det bli fremover. Trenger derfor ikke nye "sitings" lenger, etter min mening...   :)

Som sakt - dette ER den nye Bobla!   ;)
Jeg regner med at du bor i Oslo? :)
Det gjør jeg og jeg ser disse ofte nå. Men det er ikke noen dagligdags syn hvis man beveger seg litt utenfor..jeg traff ingen andre når vi kjørte Oslo-Kristansand t/r forrige helg. (kun en på superchargeren på Cinderella)

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA