Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Undersøkelse-Hvilken farge velger du? (stem på nytt!)

Startet av Dark Knight, torsdag 05. september 2013, klokken 09:39

« forrige - neste »

Dark Knight

Det skjer i natt og skal ta 45 minutter.  Noen som hvet hva oppdeteringen inneholder?
Tesla Model S - Signtaure Performance Plus #S138

Nuvolari

Sitat fra: Dark Knight på onsdag 28. august 2013, klokken 21:45
Det skjer i natt og skal ta 45 minutter.  Noen som hvet hva oppdeteringen inneholder?

Kan selvfølgelig være den første oppgraderingen til 5.5 men sannsynligvis er det kun en bux fix slik andre her har rapportert.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

mrjalle

Jeg tok denne oppdateringen i dag. Har ikke vært hjemme selv etterpå, og kommer ikke hjem før i morgen. Det du kan være obs på, som i hvert fall skjedde min bil er at bilen sluttet å lade når oppdateringen var kommet til et vist punkt. Den fortsatte ikke å lade etterpå, og jeg fikk heller ikke startet ladingen fra iphone-appen. Man måtte fysisk koble fra UMC'en, og koble den tilbake for å fortsette å lade.

Dvs at hvis du trenger mye batterikapasitet i morgen, bør du ha mulighet til å sette i gang lading etter oppdateringen er ferdig. (men ikke sikkert dette skjer alle, men det var min erfaring i hvert fall)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA