Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Vasking, detailing etc. av Model S

Startet av Wenche, tirsdag 03. september 2013, klokken 12:40

« forrige - neste »

Thomas Parsli

Tviler litt på at Sergey Brin kommer...

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

jkirkebo

Sitat fra: taraquin på torsdag 29. august 2013, klokken 15:13
Føler kanskje at den ligger nærmere homo-parade enn militærparade ;)

Apropos det så holder jeg på å montere solcellepanelene mine på taket nå. Det er litt av en jobb da taket er skeivere enn nevnte parade ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Wenche

Da er jeg påmeldt  :) Satser på feilfri levering av lykter og lader, så turen går rett til Maridalen for Guinnes rekordforsøk  :P
Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

steinidar

Hei, jeg skal på rådhus plassen og se på bilene, men jeg har jo aller mest lyst til å være med i paraden, er det noen her som kunnet tenke seg til å ha med en passasjer:) eller om dere skjenner noen som er så snill og la en enthusiast få sitte på:) for ordens skyld så må det ikke være tesla, men det hadde vært så gøy å blitt med å treffe folket og miljøet:)
Gardermoen

bb

Jeg kommer til å stå i veikanten et sted og filme paraden. Jeg håper at det blir mange Teslaer å se :D Er det noen som har gode tips til hvor jeg kan stå?

På søndag skal jeg også ta en tur til Lillehammer og filme ladestasjonen. Jeg fikk dessverre ikke mulighet til å se på åpningen. Men jeg regner med at det uansett kommer til å bli nok av Teslaer på Lillehammer.

Ferdigredigerte video skal legges ut på YouTube i neste uke.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA