Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Vasking, detailing etc. av Model S

Startet av Wenche, tirsdag 03. september 2013, klokken 12:40

« forrige - neste »

Wenche

Jeg har i dag fått fremskyndet min levering til kl 11.00 på lørdag, og lurer på om jeg skal etteranmelde meg til elbil-parade   :P
Er det noen andre som har fått sin Tesla Model S, som har tenkt å delta?
Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

VigdisA

Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

VigdisA

Vet Tesla selv skal, og har sett det er et par inne på forumet også. Er sikkert flere.

Wenche

Sitat fra: VigdisA på tirsdag 27. august 2013, klokken 01:10
Er påmeldt elbilparaden :)
Flott! Det er vel kanskje ikke så mange som har fått bil enda. Min blir jo blodfersk  :)
Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

ohh

Tesla Model S Sig P85+ (solgt)
Tesla Model S 85D (Solgt)
Tesla Model X P90DL (P100DL)
Reservasjon Model 3

Cowboystrekk

Huff, liker ikke navnet "parade", men kanskje jeg bare får assosiasjoner til homoparadene (jeg er ikke mot homofile, har selv flere venner som er det) som jeg synes er helt håpløse ;) Får håpe det ikke er mange rosa Reva, think osv som dukker opp ;)
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

OddB

Sitat fra: taraquin på onsdag 28. august 2013, klokken 09:05
Huff, liker ikke navnet "parade", men kanskje jeg bare får assosiasjoner til homoparadene (jeg er ikke mot homofile, har selv flere venner som er det) som jeg synes er helt håpløse ;) Får håpe det ikke er mange rosa Reva, think osv som dukker opp ;)
Det var da enda bra du ikke fikk assosiasjoner til MILITÆRparader  :P
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

VigdisA

Det er første som skal skje, er et verdensrekordforsøk som skal utføres i Maridalen før alle skal kjøre som de synes er best ned til Rådhusplassen etterpå. Veivalget ned til byen har noen varianter, så det er jo ikke sikkert man trenger å henge bak den stylede rosa keweten om man ikke vil det :-)

jgilberg

Mulig jeg er blind, men når er det parade?
Black P85 | VIN *20264 | 21" Hjul | Carbon Dekor | Karbonfiber Spoiler | Lydstudio-pakke  | Lyspakke | Mellombrunt Performance Interiør | Panoramatak | Parkeringsassistent | Tech-pakke | barneseter | bil levert des13 | i3 med alle opsjoner levert jan14 |

satheesh.net

Wenche

Sitat fra: jgilberg på onsdag 28. august 2013, klokken 11:43
Mulig jeg er blind, men når er det parade?
http://www.elbil.no/mennesker/1045-bli-med-pa-world-ev-parade-i-oslo

"Oppmøte vil være lørdag 31. august fra kl. 13 på p-plassen på Skar innerst i Maridalen. Paraden vil starte kl. 14:15 og vil følge «Gamle Maridalsvei» ned til Maridalsvannet og videre ned mot krysset Kjelsåsveien. Her vil paradedeltakerne på grunn av trafikkavvikling kunne velge ulike veier ned til Rådhusplassen."
Påmelding via link på siden  :)

Cowboystrekk

Sitat fra: OddB på onsdag 28. august 2013, klokken 09:52
Vi har vell heldigvis få av dem her da ;) I nord-Korea derimot!

Griffel

Sitat fra: taraquin på onsdag 28. august 2013, klokken 12:29
Her snakker vi om hestekrefter og da er assosiasjon til hatteparade mer nærliggende.
http://www.budstikka.no/bildeserier/kultur-bildeserier/hatteparaden-pa-vrevoll-1.5559272

Så husk hatt.
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

Lars C. Krogenæs

Da har jeg fått tilbud om å være "kartleser" for ohh på til Elbilparaden på lørdag.

Gleder meg  ;)

Lars
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Cowboystrekk

Sitat fra: taraquin på onsdag 28. august 2013, klokken 12:29
Lurer på om denne "karn" dukker opp? http://www.droid-life.com/wp-content/uploads/2013/04/pink-tesla1.jpg Føler kanskje at den ligger nærmere homo-parade enn militærparade ;)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA