Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hurtigladere og betalingsløsninger

Startet av stiberger, mandag 02. september 2013, klokken 15:58

« forrige - neste »

stiberger

I følge twitter sier ladestasjoner.no at Traasdahl åpner sin hurtiglader 29.8.
Gratis for alle som kjører forbi.
Rød Leaf (EL 16xxx) solgt
Grå 85D i Tromsøområdet (EL 43xxx)

Hans Håvard Kvisle

Og det er helt sant! Vi er lovet bilder og jeg regner med at det blir en liten sak om dette på elbil.no.
St.Hanshaugen

Smiling when sailing

Er det noen som allerede har prøvd den?
Blå Leaf, Tromsø

stiberger

Nei. Ringte de nettop og spurte og den var ikke i drift enda.
Han jeg snakket med visste ikke hva det stod på, og kunne ikke gi noe godt estimat på når den var klar, annet enn at det var rundt hjørnet.
Rød Leaf (EL 16xxx) solgt
Grå 85D i Tromsøområdet (EL 43xxx)

Hans Håvard Kvisle

Bare å beklage, men det viste seg at den ikke virka da den skulle det dvs 29.aug. Åpningen måtte utsettes. Traasdahl holder oss oppdatert. Ikke umulig at noe skjer til uka.
St.Hanshaugen

Frei



Offisielt åpnet i dag, taler og kake, varaordfører, grønn hverdag og ishavskraft talte varmt om elbilens framtid. Flott - gi oss flere!

Sent from my HTC One S using Tapatalk 4


stiberger

Var bortreist for anledningen, så fikk ikke mulighet til å delta  :(
Rød Leaf (EL 16xxx) solgt
Grå 85D i Tromsøområdet (EL 43xxx)

Smiling when sailing

Brukte den i dag første gang. Funker fint. Takk Nissan Traasdahl.
Blå Leaf, Tromsø

stiberger

Stakk innom en tur i går for å teste det ut, og for "bragging rights" for å ha benyttet verdens nordligste hurtiglader  :) . Ladet i 5-6 minutter. Funket fint. Tror ikke jeg får så mye bruk for den, men er fin å ha som backup om det skulle knipe. Synes og det er flott at Traasdahl endelig har fått den opp :)
Rød Leaf (EL 16xxx) solgt
Grå 85D i Tromsøområdet (EL 43xxx)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA