Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Trekk til Buddy CityJet v6

Startet av Ken, lørdag 10. februar 2007, klokken 18:59

« forrige - neste »

Ken

Har hørt at Eden project (tidligere leiregruve i Cornwall England som har blitt forvandlet til et kjempe miljøprosjekt med biomes- kjempe drivhus som var brukt under innspilling av forrige Bond film,pluss undervisning og masse spennende kunst osv) skal ha en sexy green vehicle day og Matthew fra EVtreff 2006 skal delta med sine Peugeot 106 electrique biler. Lure på om noen var interessert . Det er jo litt langt å kjøre men det går an å charter en skip! Spread the word my brothers and sisters! Jeg vet ikke om det blir mye media utfall fra dette men  det er besøksmål nummer en i England og er en fantastisk opplevelse.
Mars30 til april15 og ikke glem alle de fantastiske vårblomstene plantet i hele område. Hello og med vennlig hilsen Ken
Ps har gitt besked til EV guide og Øyvind Lunde fra Thinkers. 
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

Ken

Oops. glemt hjemmesiden til forrige innlegg. www.edenproject.com
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA