Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av MrMastodon, søndag 01. september 2013, klokken 19:17

« forrige - neste »

MrMastodon

Noen her som har erfaring med å registrere seg hos Bomringen i Bergen?
La inn sak om registrering av min nye Leaf for en uke siden, og saken står fremdeles åpen. Har de virkelig så lang behandlingstid på saker?

reptil

Ring dem.
Sjekket med dem før jeg fikk min og man må ringe inn. Videre må du nok fakse kopi av vognkortet også
Svart Leaf Acenta

VL

Hei.
Jeg ventet i nesten 3 uker på svar når jeg la inn en sak inne på siden dems om overgang til elbil... Så det tar nok tid ja.
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

Bobbulf

Jeg ventet et par dager, så prøvde jeg chat-knappen oppe til høyre på siden, og der svarte de med en gang. Der ordnet de alt i løpet av 2-3 minutter  :D
De trengte ikke kopi av vognkort, bare regnr og brikkenr og dato for overgang.
Euro-Leaf Tekna koksgrå "Metallic Slate" :) 08-2013
MB E350 CDI 4Matic AMG - 2010
Bergen

MrMastodon

Takker for svar :-)
Har ikke brikke fra før, men skal definitivt prøve chat-knappen i morgen!

Bobbulf

Euro-Leaf Tekna koksgrå "Metallic Slate" :) 08-2013
MB E350 CDI 4Matic AMG - 2010
Bergen

MrMastodon

Genialt med chat-funksjonen, saksbehandler registrerte ny brikke på meg med en gang og sender den i posten. Takk for tipset :-)

Sandven

Jeg fikk svar i løpet av et par dager og har fått tilsendt ny brikke! La inn en annen sak samtidig, men den har jeg ikke fått svar på!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA