Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvordan kjøre Oslo - København: tid, fart og lading

Startet av Spooz, fredag 30. august 2013, klokken 23:50

« forrige - neste »

Øyvind.h

Sitat fra: reinartg på onsdag 29. juni 2016, klokken 09:00
Sitat fra: Øyvind.h på onsdag 29. juni 2016, klokken 06:55
On the brigtht side: bilen ser veldig bra ut! Synes 35/35/20 ser hakket bedre ut, men 35/20/20 ble absolutt ikke ille :)
Bilder please :)
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

zairup

Noen som har vært å fått satt på solfilm på Riis bilglass Lørenskog i det siste? Var innen idag og fikk en pris på 8000,- for solfilm hele veien til a stolpen. Syntes det var ganske stivt i forhold til hva jeg har lest av priser her i denne tråden.

Fikk forklaringen på at det har vært mange reklamasjoner pga dem ikke kan demontere vinduet for å sette på solfilm på tesla og at det dermed blir mange reklamasjoner da dem ikke fått lagt solfilm langt ned på vinduene.

Så..... Noen som har noen andre anbefalinger til soting her i Oslo området. Har sett på Scandiano men blir for lagt unna så er dermed ikke første valg.


Sent from my iPad using Tapatalk

zairup

Noen som har vært å fått satt på solfilm på Riis bilglass Lørenskog i det siste? Var innen idag og fikk en pris på 8000,- for solfilm hele veien til a stolpen. Syntes det var ganske stivt i forhold til hva jeg har lest av priser her i denne tråden.

Fikk forklaringen på at det har vært mange reklamasjoner pga dem ikke kan demontere vinduet for å sette på solfilm på tesla og at det dermed blir mange reklamasjoner da dem ikke fått lagt solfilm langt ned på vinduene.

Så..... Noen som har noen andre anbefalinger til soting her i Oslo området. Har sett på Scandiano men blir for lagt unna så er dermed ikke første valg.


Sent from my iPad using Tapatalk

Øggen

Om du spare ca 5K på å kjøre et par mil ekstra, så hadde ikkje det vør en case i mine øyne. Men no e no ej sunnmøring da ::)
Reiste forøvrig fra Ålebyen med alle tre bilane til Scandiano.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

zairup

Sitat fra: Øggen på mandag 19. september 2016, klokken 14:36
Om du spare ca 5K på å kjøre et par mil ekstra, så hadde ikkje det vør en case i mine øyne. Men no e no ej sunnmøring da ::)
Reiste forøvrig fra Ålebyen med alle tre bilane til Scandiano.


Problemet er bare at jeg må ta meg fri en dag fra jobben og da koster det meg uansett mer enn 8000,- totalt... Hadde dem hat åpent i helgene så ville det ikke vært noe problem =) Har absolutt ikke noe imot å spare noen tusenlapper =)


Sent from my iPad using Tapatalk

HåkonE

Så en Tesla her i Oslo med solfilm som ga et brunskjær. Ikke pent etter min mening.

Har sett biler med andre fargenyanser også.

Ønsker ingen farge i filmen. Noen å anbefale i Oslo-området? Litt vanskelig å se på bilder i tråden her.  :-\

SSK

Kan anbefale Glassdrive Økern.
Har brukt dem 2 ggr. på 2 Model S.
Den første med 20%, og den siste med 35%.
20% ble litt for gangster  8) for min del, 35% er mer likt fabrikktoning.
De har gjort en feilfri jobb begge ganger, og de lakkerer kantene på sidevinduene, og legger filmen helt ut i kanten.
De tar ca. 5000 frem til B stolpe.
P85D

alda

Fikk tilbud på 3900,- for bakdører og bakrute fra Riis Bilglass, bare å sende dem en epost.
Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå"   - solgt 03/20
Tesla Model S60D 2016 (20.09) - "Big Blue"
-Reservert Tesla Model 3 03/18 - kansellerad
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"

zairup

Sitat fra: alda på torsdag 22. september 2016, klokken 08:22
Fikk tilbud på 3900,- for bakdører og bakrute fra Riis Bilglass, bare å sende dem en epost.

Hvem Riis bilglass var det du fikk dette tilbudet av?

alda

Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå"   - solgt 03/20
Tesla Model S60D 2016 (20.09) - "Big Blue"
-Reservert Tesla Model 3 03/18 - kansellerad
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"

kjolnerdomen

Jeg betalte 4600,- inkl mva på Riis Bilglass i Lillestrøm i august.

boppus

22-film fra bak B-stolpen. 3200,- på Riis Bilglass, Lillestrøm. Ble helt konge.
EQC 2020
Reservert: Model Y, Cybertruck
x Model S 75D 2018
x Model S 85D 2015

Øyvind.h

Sitat fra: Øyvind.h på tirsdag 28. juni 2016, klokken 22:45
Noen som har slitt med fob'ene etter toning? Bilen responderer nesten ikke på fob'ene lenger. Selv ikke med manuell bruk.

Bare for å avkrefte at solfilmen har skylden - det er blackvue kameraet bak som slår ut nøkkel-antennene. Aner ikke hvorfor, men alt fungerer om jeg kobler ut det bakre kameraet.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

sn0le

Vet du hvordan kabelen til det bakre kameraet er lagt?
Grå S85 med mye stæsj.
Finalized: 25/2-2014. VIN tildelt: 21/3-2014.
I produksjon 28/4-2014. In transit 1/5-2014.
Levert 23/6-2014.
P39066

Zkinny

Black friday tilbud på Solfilm....50% rabatt på Riis Bilglass Helsfyr.. Bare og sende Mail eller ringe og bestille time...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA