Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvordan kjøre Oslo - København: tid, fart og lading

Startet av Spooz, fredag 30. august 2013, klokken 23:50

« forrige - neste »

Salvesen

Sitat fra: RonnyØ på lørdag 02. januar 2016, klokken 21:04
Sitat fra: Salvesen på lørdag 02. januar 2016, klokken 17:37
Går med tanker om å slenge film på min snart, noe jeg bør tenke på? hørt noe om garanti som faller bort men regner med dette er en stor overdrivelse?

Garanti på jobben? Nei, det der er plankekjøring for folka som kan det.

Tenkte på Tesla'en, de jeg bruker har 7 års garanti eller noe på selve sotingen
Svart S75D 2016(AP2.0)
Solgt: Svart S70D 2015

sindreut

Sitat fra: lunitiks på lørdag 02. januar 2016, klokken 16:49
Jeg skal bestille dette på min tit. metallic så snart jeg får fingeren ut

Hvilken gradering tenker du å ta?

Hiv ut eller sleng over noen bilder så snart du har fått jobben utført da

lunitiks

Det blir ikke murder/gangster, for å si det sånn. Men lakkfargen og mine beige skinnseter nærmest "skriker" soting, så det må vi få ornings på.

Skal prøve å huske å slenge ut bilder, men dette prosjektet ligger nok mange måneder frem i tid
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

RonnyØ

Sitat fra: Salvesen på lørdag 02. januar 2016, klokken 21:25
Sitat fra: RonnyØ på lørdag 02. januar 2016, klokken 21:04
Sitat fra: Salvesen på lørdag 02. januar 2016, klokken 17:37
Går med tanker om å slenge film på min snart, noe jeg bør tenke på? hørt noe om garanti som faller bort men regner med dette er en stor overdrivelse?

Garanti på jobben? Nei, det der er plankekjøring for folka som kan det.

Tenkte på Tesla'en, de jeg bruker har 7 års garanti eller noe på selve sotingen

For å spare penger, så kan det tenkes at de ikke dekker feil som oppstår i umiddelbar nærhet til der man har montert film.. Riper i ruter eller annet som oppstår. Og skulle varmetrådene i bakruta ryke, så kan dem sikkert skylde på film. Men kjente feil som har vært på biler uten solfilm, som ikke dekkes pga solfilm - da tror jeg dem har en dårlig sak.
Husqvarna Automower 320

bmwmann

Hentet Teslaen 30.desember, og får helt angst av å sitte i en bil uten mørke ruter!

Tenker å få lagt på 20/20 fra B-stolpen. De av dere som har dette, hvordan er det å se ut? Har ei lita på snart 2 år som sitter bak og liker å se ut. Har til info panorama samt sort tak og skinninteriør... Blir det for mørkt å se ut sidevinduer og bakvindu?

Takker for alle svar! :-)
2015 S85 | Sort | Pano |Autopilot |Nextgen | Lys | Luft | Lydstudio | Carbon | 21" Turbin |

2013 BMW 520dAT M-Sport (solgt)
2009 BMW 525 3.0dA M-Sport (solgt)
2007 BMW 320i Coupe M-Sport (solgt)
++ BMW

SunSeeker

NEI!  Har akkurat samme kombo. Sort tak, glass og 20 på alle ruter bak. Guttungen elsker det faktum at han kan se ut, men de ute ser ikke han.
Personlig synes jeg dette kler bilen best da glasstaket har samme "toning, og det går liksom "i ett".

HelectriC

Sitat fra: bmwmann på mandag 04. januar 2016, klokken 12:52
Hentet Teslaen 30.desember, og får helt angst av å sitte i en bil uten mørke ruter!

Tenker å få lagt på 20/20 fra B-stolpen. De av dere som har dette, hvordan er det å se ut? Har ei lita på snart 2 år som sitter bak og liker å se ut. Har til info panorama samt sort tak og skinninteriør... Blir det for mørkt å se ut sidevinduer og bakvindu?

Takker for alle svar! :-)

ikke noe problemer med å se ut, ikke på vintern en gang. Har 20 fra B og bakover. Barnen synes det er greit å ikke få full sollys rett i trynet.
Model S 75D -2017
eGolf 300 -2019
Hyundai Kona Electric -2019 (solgt)
Model S 85 -2015 (solgt)
eGolf 190 -2015 (solgt)
Jaguar I-Pace -2019 (solgt)

bmwmann

Perfekt, takk for svar fra begge to. Da blir det 20. :)
2015 S85 | Sort | Pano |Autopilot |Nextgen | Lys | Luft | Lydstudio | Carbon | 21" Turbin |

2013 BMW 520dAT M-Sport (solgt)
2009 BMW 525 3.0dA M-Sport (solgt)
2007 BMW 320i Coupe M-Sport (solgt)
++ BMW

ray

#398
Har lagt på Sunguard solfilm på min helt til A-stolpe. Betalte 3300,- ink mva. Syns det var grei pris og veldig fornøyd med resultatet. Dette var i Sarpsborg. Bilder kommer snart.

bernta

Har nettopp lagt solfilm bak B stolpen. Gikk for 35 på sidene og 20 bak. Grunnen til at jeg ikke gikk for 20 på sidene var at jeg var redd det ville bli for "brutalt" med 20. Vinduene ville fremstå som veldig mørke opp mot lakken (midnatt silver). I tillegg er interiøret sort(tak og seter), noe som gjør at vinduene virker mørkere sett utenfra.

Er fornøyd med valget. Innenfra er det ikke noen merkbar endring fra hvordan det var uten solfilm.

Med bil i en annen farge, ville jeg kanskje valgt annerledes.
Tesla model s 85D bestilt 22. juli
Bekreftet: 23. juli
Tildelt VIN (98XXX): 26. juli
I produksjonskø: 31. juli
I produksjon: 13. aug.
I transit fra fabrikken: 25. aug
Utlevert: 21. okt

J.C

#400
Sitat fra: sindreut på lørdag 02. januar 2016, klokken 13:50
Noen som har fått solfilm på en bil med den nye Titanium metallic lakken? Hvilken gradering er eventuelt valgt?

Hadde vært kjekt å sett noen bilder?
70D Titanium Metallic
Henvisningskode: http://ts.la/jayson6330

lunitiks

Det der var rett og slett nydelig. Går å venter på å få tonet mine (har også 70D i samme farge).

Kan jeg spørre hva du måtte blø for hele jobben?
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

bernta

Sitat fra: lunitiks på lørdag 27. februar 2016, klokken 11:06
Det der var rett og slett nydelig. Går å venter på å få tonet mine (har også 70D i samme farge).

Kan jeg spørre hva du måtte blø for hele jobben?

Nå er det ikke meg du spør, men jeg betalte 3800 inkl MVA for film bak B stolpen hos Riis bilglass.
Tesla model s 85D bestilt 22. juli
Bekreftet: 23. juli
Tildelt VIN (98XXX): 26. juli
I produksjonskø: 31. juli
I produksjon: 13. aug.
I transit fra fabrikken: 25. aug
Utlevert: 21. okt

J.C

#403
Sitat fra: lunitiks på lørdag 27. februar 2016, klokken 11:06
Det der var rett og slett nydelig. Går å venter på å få tonet mine (har også 70D i samme farge).

Kan jeg spørre hva du måtte blø for hele jobben?

Jeg betalte 11500kr. for Opti coat pro plus, solfilm og coating på felgene.. Bare solfilm koster rundt 4500kr tror jeg..
70D Titanium Metallic
Henvisningskode: http://ts.la/jayson6330

AppleKnocker

Sitat fra: ray på lørdag 27. februar 2016, klokken 02:33
Har lagt på Sunguard solfilm på min helt til A-stolpe. Betalte 3300,- ink mva. Syns det var grei pris og veldig fornøyd med resultatet. Dette var i Sarpsborg. Bilder kommer snart.
Hvilket firma i Sarpsborg var dette?
BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA