Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvordan kjøre Oslo - København: tid, fart og lading

Startet av Spooz, fredag 30. august 2013, klokken 23:50

« forrige - neste »

o.b.lix

Svaret er lesebriller og ekstralys (til hvert sitt bruk) - dette trenger jeg (71-mod)
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»

2017 Tesla model X 90D (Ap2.0) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

Muffinman

Jepp, har ordnet meg med tilstrekkelig lys. Briller trenger jeg heldigvis ikke på noen år enda :)

Men synes det blir tullete med både solfilm på frontrute og ekstralys. Blir litt som å dra markløft mens man samtidig står oppå stanga.

Dennis

Hvis solfilm på frontrute var siktet mot meg så var det ikke det jeg mente med foran. Mente at jeg har 35% på siderutene foran og 20% på sideruter bak og bakrute.

Stig O

Mente selvfølgelig også siderutene foran.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

Muffinman

Sikter ikke. Generell betraktning.

wasted1980

Da har jeg akkurat levert bilen for soting (Perlemohvit P85) hos Asker & Bærum solfilm. Valgte 20% bak B-stolpen.

Prisen ble 4 000,- inkl. moms. Helt ok.

Bilder kommer så snart jeg får tilbake bilen.
TMS "P"75D Full pakke

TM≡ Reservert 01.04.16

P85 | Perlehvit | Panorama | Luft | Tech | Hi-Fi | Dobbeltlader | Vinterpakke | Skinn + Alacantara | Carbon | Spoiler | 7 seter | 20" Tomason TN9 | SOLGT

Ljosdal

20/20 lagt fra B-stolpe.. Ble anbefalt 15, men jeg holdt meg til 20. Ble veldig fornøyd, selv i mørke kan jeg se greit nok ut av bilen. I direkte sollys i barneansiktet er det ikke mer enn det må være!
Kan anbefales, og bilen ser veldig fresh ut  8)
Svart P85 Signature #88

satheesh.net

Sitat fra: wasted1980 på torsdag 13. august 2015, klokken 09:26
Da har jeg akkurat levert bilen for soting (Perlemohvit P85) hos Asker & Bærum solfilm. Valgte 20% bak B-stolpen.

Prisen ble 4 000,- inkl. moms. Helt ok.

Bilder kommer så snart jeg får tilbake bilen.

Veldig varierende pris på denne typen arbeid har jeg inntrykk av. Selv betalte jeg 3.200,- hos Scandinano i Drammen.

Er forøvrig enig i at 20 bak B-stolpen er helt ypperlig! :)

wasted1980

Da er bilen ferdig. Veldig fornøyd med 20% bak b-stolpe :-)
TMS "P"75D Full pakke

TM≡ Reservert 01.04.16

P85 | Perlehvit | Panorama | Luft | Tech | Hi-Fi | Dobbeltlader | Vinterpakke | Skinn + Alacantara | Carbon | Spoiler | 7 seter | 20" Tomason TN9 | SOLGT

ELTesla


Krigil

#385
Solfilm 32%  fra B - stolpe og 20% bak.

sindreut

Noen som har fått solfilm på en bil med den nye Titanium metallic lakken? Hvilken gradering er eventuelt valgt?

Hadde vært kjekt å sett noen bilder?

lunitiks

Jeg skal bestille dette på min tit. metallic så snart jeg får fingeren ut
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Salvesen

Går med tanker om å slenge film på min snart, noe jeg bør tenke på? hørt noe om garanti som faller bort men regner med dette er en stor overdrivelse?
Svart S75D 2016(AP2.0)
Solgt: Svart S70D 2015

RonnyØ

Sitat fra: Salvesen på lørdag 02. januar 2016, klokken 17:37
Går med tanker om å slenge film på min snart, noe jeg bør tenke på? hørt noe om garanti som faller bort men regner med dette er en stor overdrivelse?

Garanti på jobben? Nei, det der er plankekjøring for folka som kan det.
Husqvarna Automower 320

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA