Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvordan kjøre Oslo - København: tid, fart og lading

Startet av Spooz, fredag 30. august 2013, klokken 23:50

« forrige - neste »

PAM

SIG - 85+, Svart/hvit, 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle, seter bagasje,

ebbrey

Ser veldig bra ut! Hvor mye er lagt på her Spooz?
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

ELbilist1

Hei.
Jeg henter bilen, å kjörer direkte til Göteborg.
Göteborgs solfilmsmontasje.
Dette firmaet kan anbefales!
Har hatt en Touran og en Audi A4 der tidligere. MEGET FORNÖYD.
Pris: 3800 uten Sidevinduer foran, 5000 Med (Svenske penger... 8) 8))
+ En tur, 19 September er leeeeeeenge til :P :P :P
:) Ren nytelse, hvær dag!

ebbrey

11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Spooz

Bilen avbildet har 20% film. Solfilm på vinduene foran er ikke godkjent ihht kjøretøyforskriften. Pris kr 6000,- inkl mva for B-stolpe og bakover, 8000,- inkl mva for hele. Det var visst en del mer jobb enn de trodde. :)

ducktolate

20% på bakrute og 35% på sidene?

Ser for lys ut på sidene til at det ser ut som 20%. Eller er det lyset som gjør det.

Ble veldig fint.

Desdi

Kan anbefale å dra til Danmark og få det gjort. Evt i en ferie. Ikke noe problem å finne proffe firma som tar 2.500,- for 5 ruter. Noen har inn imellom tilbud. Fikk et til 2.000,- for de 2 bakerste sideruter og bakruta på min V40. Bare å google. Har fått 2 biler fikset der. Helt absurde priser i Norge for solfilm etter min mening.
Bare sjekk at det er kvalitetsfilm som blir brukt.

jgilberg

Fant denne i Ålstrup (ligger ca 3-40 min syd for Ålborg)
http://www.mhsolfilm.dk/solfilm/solfilm-i-biler.aspx

Det var jaggu billig!
Black P85 | VIN *20264 | 21" Hjul | Carbon Dekor | Karbonfiber Spoiler | Lydstudio-pakke  | Lyspakke | Mellombrunt Performance Interiør | Panoramatak | Parkeringsassistent | Tech-pakke | barneseter | bil levert des13 | i3 med alle opsjoner levert jan14 |

EvenSteven

Har vært i kontakt med PHW montage AB i Sverige. Langs E6 - rett syd for Uddevalla. Stora Hög.
3000,- SEK

Solfilm Från Solargard , tekniskt avancerade filmer med hög prestanda . Snyggt o elegant,  coolt !
Till bilar föreslår jag Supreme serien
Mörk  8   Mellan 15   Ljus 50
Alla filmerna tar 99% UV och reducerar värme strålning .
Filmen är optiskt klar , stor fördel när man tittar inifrån o ut.
Många år som Montör ,data skurna filmer och hög kvalité på filmen
Borgar för ett gott resultat ..
Tesla S P85+ sølv

ctr46

Sitat fra: ELbilist1 på lørdag 24. august 2013, klokken 09:52
Hei.
Jeg henter bilen, å kjörer direkte til Göteborg.
Göteborgs solfilmsmontasje.
Dette firmaet kan anbefales!
Har hatt en Touran og en Audi A4 der tidligere. MEGET FORNÖYD.
Pris: 3800 uten Sidevinduer foran, 5000 Med (Svenske penger... 8) 8))
+ En tur, 19 September er leeeeeeenge til :P :P :P

Har du vært der og fått solfilm på? Hvor mørk film ble brukt på de forskjellige vinduene? Hvordan var det med pano-tak?

Gjerne legg uten noen bilder av resultatet da det sikkert er flere som er interessert i å se inkludert meg selv :)
85D

RunarBT

Sitat fra: mrjalle på fredag 23. august 2013, klokken 15:13
Sitat fra: Cato76 på fredag 23. august 2013, klokken 14:37
Er denne prisen for alle vinduer, eller kun bak og side viduene bak?

Kun bak B-stolpene og bakruten.

Scandinano tok min for under tre tusen.

Drammen, flott jobb!

ctr46

Fint hvis man kan legge ut bilder i tillegg til erfaringen de har fra firmaet de bruker. Både pris og kvalitet.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
85D

Jærbuen

Lett jobb å gjøre dette selv, man kan enten kjøpe pre-cut film til bilen, eller kutte selv, slik som det gjøres her:

Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD

Jimpec

Såå lett er det vel kanskje ikke? Har du testet dette selv Jærbuen?

Har testet på et par biler - men de ble ikke tatt ut av garasjen med filmen på vinduene for å si det på den måten.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Spinner

Scandinano gjorde jobben på min. Filmen er ikke helt tørr ennå, men det ser meget bra ut så langt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA