Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kvalitet på lakk/overflate i leverte biler

Startet av Ludvig, fredag 30. august 2013, klokken 19:18

« forrige - neste »

Ludvig

Sitat fra: TS på søndag 25. august 2013, klokken 21:58
Sitat fra: Ludvig på fredag 23. august 2013, klokken 12:35
Sjekket personalhåndboken til mitt firma:

Bruk av egen bil (innland)
**** gir ikke ekstra godtgjørelse ved bruk av el-bil.  Standard km-godtgjørelse gjelder.

Da har de vel sitt på det tørre da.....?

Da får du skrive opp "fiktive" bompenger i kjøregodgjørelsen, til din fulle rett.
Bruk visveg.no så får du nøyaktige beregninger.

Flere som velger den løsningen til tross for at de kjører elbil og kan få forhøyet km.godtgj.

Jeg runder nok opp en kilometer eller to, slik at de 15 ørene jeg snytes for likevel blir dekket. Min nærmeste sjef skulle ta opp problemstillingen på neste ledermøte, så får jeg vente å se hva det resulterer i. Takker for alle innspill :-)
Dolphingrey P85+
VIN P15328
57000 km

Dette er en teit effekt                                                                                                                                                                                                                          irriterende?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA