Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ny frontrute 2009 mod

Startet av Jejl, fredag 30. august 2013, klokken 17:04

« forrige - neste »

Jejl

Har inntrykk av at det er kjøpers marked på bruktbilmarkedet. Vet om flere som har brukt utrolig lang tid på å selge bilen.
Stem her når bilen din er solgt.

Selv var jeg heldig og fikk solgt til prisant. etter 42 dager på Finn.no. Fikk først et bud på bilen som var 29% under prisant, så kom det et som var 19% under prisant. til slutt kom det en som ville ha bilen til prisant.

Corny

Enig i at det er kjøpere marked nå. Hadde bilen min ute i nesten to måneder. Mange interesserte, flere visninger og et par avtaler som nesten gikk i boks. Ofte ble avtaler om visning avbestille dagen før fordi de hadde kjøpt en annen bil.

Når jeg endelig solgte var det til en som driver egen bilforhandler. Med andre ord ikke en som betaler strengt tatt mer enn nødvendig.


Men men. Bilen er solgt og sykkel og buss er tatt i bruk. Fortsatt litt for lenge å vente synes jeg. Men du verden så gøy at det begynner å komme Biler på veien her nå. Venter fortsatt på å se den første privateide på veien her i Stavanger
Blå S85 utlevert 6.12.13 i Sandnes/Stavanger

sven erik

fosil bil er verre å selge en  elbil men noen tror man får biler  gratis

mortyeriksen

Jeg la ut Subarun i ferien og fikk 2 på kroken etter 2 dager. Den ble solgt uten pruting.

Jeg la den lavest på pris ift de andre lignende bilene på finn. Tror det er tingen hvis du virkelig vil selge.

Tesla Model S (#2923), Levert 20. nov, S85, rød med sort skinn, 19", pano, ekstra seter, tech, parksensor, luft, lys, lyd, pakkehylle

Djur1

Audi a4 q med automat skulle en tro var lett og selge. I tillegg har bilen bare gått 76000 km.

Har vært stille som i grava i 3 mnd selv om bilen ligger 40 % under pris av det en tilsvarende bil ligger ute for.

:o
Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

Epleskreller

Solgte min Skoda Superb i går like under prisantydning.. la den ut på søndag, veldig fornøyd med salget.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

SimenT

Min 08 Audi A4 har tapt seg ca 100 000 på under to år fra 300->200 000. Ikke veldig fornøyd med salget mitt.
Depositum Model X
Bestilt P85D sent mars lev.

teslapower

Solgte en Volvo V50 2007 mod her i Mai, låg ute bla på Finn i ca 2 mnd før salg. Fikk prisforlangende for bilen, selv om det var kun 2 stk som var interesert. Glad for at jeg ble kvitt denne, da det er den største mandagsbilen jeg noensinne har hatt >:(. Og det begynner å bli en del biler opp igjennom årenes løp.
TM3 levert 30.4.2019
TMS 60 2013 - solgt 2018
"To invent, you need a good imagination and a pile of junk".
Thomas A. Edison

Cato76

Er spent på hvordan salget av min VW tiguan 2.0 TDI DSG går  :o Jeg satt opp bilen med tanke på videre-salg da jeg kjøpte den for 3,5 år siden med; <R-Line, Sort matallic, Automat, Pano tak, Sort intr, Skinn, 19" sommer, 18" vinter, full navi, kj. computer og hengerfeste>
Bilen kostet ny kr. 530' jeg regner med å få kr 330'-350'...

Noen som har erfaringer med salg av tilsvarende bil? Legger vel ut på finn.no over helgen.
:+1: Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

timingbeltkiller

Sitat fra: teslapower på fredag 23. august 2013, klokken 10:55
Solgte en Volvo V50 2007 mod her i Mai, låg ute bla på Finn i ca 2 mnd før salg. Fikk prisforlangende for bilen, selv om det var kun 2 stk som var interesert. Glad for at jeg ble kvitt denne, da det er den største mandagsbilen jeg noensinne har hatt >:(. Og det begynner å bli en del biler opp igjennom årenes løp.
Den største mandagsbilen min var en Volvo 245.
Er Volvo et sterkt oppskrytt bilmerke?
Værvarsel for de neste 100 år:
Fare for kortvarige perioder med oppholdsvær.

Lacaixxa

Min kone vil også ha bil, og nekter å ta til takke med min 320 dat-m som visstnok er for lav og uten 4x4. Jeg har forklart at bilen hennes aldri vil bli brukt mer enn til hennes jobb og barnehage og at SUV er unødvendig. Falt selvfølgelig på steingrunn, så nå er jeg på jakt etter et veldig godt kjøp rundt 300.000.

Og har forresten en 320 salgs når jeg en eller annen gang mellom sept/okt/nov får mitt nye leketøy.
2013 Model S P85 (solgt)
2017 Model S 90d
2016 e-golf
2019 Model 3 bestilt

hfo

Lagt ut min 5008 på Finn. Nypris 410' eller 420'. Husker ikke, men regner med å få 240'-250' eks omreg. Ligger ute for 269' inkl. omreg. Har allerede interessenter på 240' eks. omreg, men ser an litt til før jeg "strekker meg" så langt.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43461149
Fossilt: VW Multivan TDI 4Motion 180hk '10 +  Stiga Snow Flake snøfreser '13

Elektrisk: Tesla S85 '13+ Nissan Leaf '13 + Greenworks Li-ion gressklipper '13

christian1986

Kvir meg veldig til å legge ut min SAAB 9-3 03 model. Tipper den er ekstremt vanskelig å bli kvitt..

Med Tesla sine "ca." tidspunkt for levering er det heller ikke lett å legge den ut i god tid... Men hva godtar en ikke når en venter på sin Telsa:P..

pekle

Ikkje lagt ut bilen enda, men selde motorsykkelen forrige veke. Tok mindre enn tre timar frå eg trykte "publiser" på finn til den var ferdig prøvekjørt og seld. Lagt ut til 15k over smertegrense, seld  til 11k over. Riktig produkt kombinert med realistisk forventning er nok tingen. Går neppe så kjapt å selge CTen.

Jejl

Bare et tips til hfo: Fjern bulken selv, før du selger.

Jeg hadde selv noen riper i min bil og fikk da bare 2 bud 19 og 29% under prisant.

Fikset så ripene for 2000, og fikk solgt til prisant.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA