Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Kundebehandling

Startet av jonnis, fredag 30. august 2013, klokken 00:11

« forrige - neste »

jonnis

Hei!

Jeg vurdere sterkt å kjøpe en Leaf. En bilimportør sa at eneste forskjellen mellom disse (nyeste generasjon) modellene er at skandinaviskmodell har varme i sete og ratt.

Er det noen som vet mer om dette? Er det "kun" det jeg mister ved å kjøpe en skandinavisk modell?
Svart VW e-up!
Teknikkpakke og panoramasoltak.
Utlevert 4 mars! :)

Thomas Parsli

Jeg foreslår at du leser litt i de utallelige diskusjonen om forskjellen på US, EU og "Norsk" Leaf.
Lag gjerne en oppsummering (tabell?) som kan bli en "sticky".

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

knnygar

Det skal vere 100 endringar/forbetringar på den nye Euro modellen i fylgje Nissan.
Ørsta, senter i Sunnmørsalpane.
Ny Euro Leaf sidan 1. juni 2013 :-)

Leaf_entusiast

Alle Tekna over hele Europa har varmepakken som standard. Det vi si varme i ratt, speil og alle seter. For Acenta kan det variere, mens det nok ikke er mulig å få på en importert Visia.

Elmo

Sitat fra: Nissan på facebook
Biler som selges i Norden er utstyrt med et batteri-varmeteppe som skal hindre at kjernetemperaturen på batteriene skal falle under et visst nivå hvor det kan være fare for at batteriene kan skades. Dette er ikke standard i andre markeder. I Norge får også LEAF-kunder med Norgespakken til en verdi av kr 35 000 med på kjøpet. Denne omfatter fri service i 3 år, diverse kromdetaljer, samt gratis leiebil fra Hertz i inntil 20 døgn over en tre årsperiode. På toppen av dette er biler solgt som nye fra norske forhandlere også dekket av en 5 års nybilgaranti både på elektriske komponenter OG selve bilen. I Europa for øvrig er det bare 3 års garanti på selve bilen.

https://www.facebook.com/NissanNorge/posts/624107874289362?comment_id=6454066&reply_comment_id=6465558&offset=0&total_comments=28&notif_t=feed_comment
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA