Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 30.August: Bilder og referater fra åpning av ladestasjoner

Startet av Celter, torsdag 29. august 2013, klokken 22:16

« forrige - neste »

el-fanboy

Hei mitt navn er Eivind og jeg er også Teslaholiker. Det er godt å lese at jeg ikke er den eneste med diagnose. Beste terapeutiske tråden på lenge.
Oslo. BH Emotion 29er, LEAF 2012 & TMS P #1964 VIN#16788, LEVERT september 2013 :D

RunarBT

+1

Godt å vite at ein ikkje er aleine.:-)  må tilstå at eg nok er hardt ramma. Kona mistenker at eg har "venninner" eg chatter med, siden mobilen er flittig i bruk på kvelden, og eg sitter og smiler for meg søljv.. Med det er jo kun posting på forum, svare anti-elbil folk som sprer vås under tesla artikler m.m.

Viktig viktig med andre ord!

MR Tesla

Trodde psykosen skulle gå over  igår da jeg fikk bilen men er nå full av aksstinens (lenge siden forrige akselerasjon) Hva får en voksen man til å gå opp i garagen og feste 2 scrabblebokstaver  på skiltet slik at det står Elon på skiltet? Det er psykose det !

laumb

Er det en steinsprut jeg ser? :O

MR Tesla

Sitat fra: laumb på lørdag 24. august 2013, klokken 20:05
Er det en steinsprut jeg ser? :O

Nå får jeg panikk skal opp å sjekke

MR Tesla

PHsigP85

Du fikk bare 94 hk du også ja. Her gjelder det å få på plass forsikringspapirene fort 8)
Lykkelig eier av Model S Signature siden aug 13.
Spent og utålmodig Model X #114.

teslapower

Jeg er deprimert :( nå har det stått "We have begun sourcing parts for your Model S" i snart 7 uker. Det skal ikke så mye til for å snudd dette til noe stort, bare en telefon eller mail fra Tesla om at de for eksempel har funnet ene felgen eller ene vindusviskeren, det hadde gjort at jeg har kommet meg opp fra dette sorte hullet som jeg befinner meg i nå. Dette gjør noe med en mann som har passert 50 :o ??? ::) :P :-[ :-\ :'(!!!!!
TM3 levert 30.4.2019
TMS 60 2013 - solgt 2018
"To invent, you need a good imagination and a pile of junk".
Thomas A. Edison

jgilberg

TAKKK, jeg har fått en diagnose!! Jeg kjenner meg igjen i ALT!

Jeg MÅ få kona til å lese denne tråden :-) Kanskje hun forstår...

Hun blir gææærn når jeg retter småjentene våre når de svarer spørsmålet om hva pappa har bestilt: "ja da pappa du har bestilt en Tefsla fs pefomans", og jeg retter de: "NEIIII, det heter Tesla S Performance"  ;D

Black P85 | VIN *20264 | 21" Hjul | Carbon Dekor | Karbonfiber Spoiler | Lydstudio-pakke  | Lyspakke | Mellombrunt Performance Interiør | Panoramatak | Parkeringsassistent | Tech-pakke | barneseter | bil levert des13 | i3 med alle opsjoner levert jan14 |

laumb

Sitat fra: jgilberg på lørdag 24. august 2013, klokken 22:57
og jeg retter de: "NEIIII, det heter Tesla S Performance"  ;D

NEIIII, det heter Tesla Model S Performance!!

Nå kan du la kona lese. ;)

Epleskreller

Jeg har installert en nedtellingsaøp og den teller alt for sent! Jeg blir gal!
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

glaserud

Tro meg. Den teller saktere og saktere...
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Per Magnus

Må flire når jeg ser at så mange andre lider av de samme (syklige) symptomene som meg :)

Fant nettopp ut at jeg og Elon har bursdag samme dag (28. juni). Stor stas ;D
Model X - 90

VigdisA

Forresten, om man av ulike årsaker ikke får kommet seg ut på en ordentlig luftetur med bilen en dag- det er hverken tomt for melk eller brød, og det er ingen som skal kjøres noe sted.
Ser det hjelper litt å holde på med andre ting som må gjøres ute foran huset så man kan ta en titt til på bilen mens man holder på.. ;)
Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

aryx

15 Tesla Model S P85D svart/svart 5-seter med alt utstyr
Tidligere: 13 Tesla Model S P85+ svart/svart 5-seter med alt utstyr, 12 Mercedes ML 350CDI Edition1, 08 Mercedes C 220CDI, 81 DeLorean DMC-12

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA