Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ny elbil

Startet av Lille Bilen, torsdag 29. mai 2008, klokken 12:11

« forrige - neste »

ilmarw

Polestar i bestilling

Lille Bilen

Dette innlegget blir min avslutning på dette emnet.

Laderen ble skrudd ut og sendt til Roland Gabner i Tyskland. Han kunne bekrefte at det var var laderen som skapte kortslutningen. Dessverre viste det seg at da han åpnet laderen var den så brent i stykker at han ikke kunne reparere den. Og orginalladere til denne bilen finnes det ikke flere igjen av på lageret. Han kunne derimot tilby meg en ny ZIVAN NG3 lader som passer til Citystromer. Denne er nå installert i bilen og ladingen ser ut til å virke som det skal.

Dette kunne vært en lykkelig slutt på mitt problem med bilen men et nytt har dukket opp. Det tar jeg opp under emnet "Golf Citystromer med halv motorkraft" og håper noen kan hjelpe meg med å løse det.
Bergen:
Citroen C-Zero fra januar 2016.
Mitsubishi Outlander PHEV instyle+ fra mars 2014.
Think fra mars 2010 til januar 2016, "ELli MacBil", Zebra. Kjørt ca 42200km. Solgt.
Har hatt VW Golf Citystromer, 1999 mod. fra 2007 til 2010. Kjørte 17000km.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA