Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bestandig Off-Topic gjengen...

Startet av Kamelkongen, mandag 26. august 2013, klokken 09:57

« forrige - neste »

Kamelkongen

Hei, sliter med å synkronisere telefonkontaktene mine via bluetooth. Synkroniseringen begynner, men henger etter kort tid . Låser seg helt før hele "radioen" starter påny. Noen som har opplevd det samme?

Euroleaf 2013 og Iphone 5

K

reptil

Har en 3 dgr gammel leaf og iPhone 5. Hadde ingen slike problemer. Måtte be bilen hente kontaktene første gangen.
Kan være du må inn på my car profilen i bt-instillingene på tlf og slå på sync, men skal ikke være nødvendig
Svart Leaf Acenta

Kamelkongen

Hm, nå har jeg forsøkt med en annen Iphone 5 og får samme resultatet. alt annet fungerer da....

Låser seg når jeg skal laste opp fortsatt. Noen som har noen forslag til triks å prøve?

K

Kamelkongen


reptil

Er det spesifikt for us-leaf?
Som sagt, funker her både med ny euroleaf, og tidligere med Qashqai og Skoda Octavia.
iPhone 5 med ios 6.1.4
Svart Leaf Acenta

Kamelkongen

Min virker i hverfall ikke , har samme oppsett som deg. Må nok oppsøke BNH og kreve at dette blir fikset.

K

Kamelkongen

Da er problemet løst etter masse testing.

Feilen er at Leafen ikke likte at jeg brukte google kontakter på Iphone. Måtte lage en ny gruppe og overføre alle kontaktene til den. Deretter velge My car under bluetooth instillingen og huke av for denne gruppen, og ikke velge alle kontakter som da vil innbefatte gruppen google kontakter.

Til hjelp for andre som måtte oppleve noe tilsvarende...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA