Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Forsinkede leveringer

Startet av Jafo, søndag 25. august 2013, klokken 11:01

« forrige - neste »

Jafo

Mitsubishi Klubben, Norge har hatt treff på Fredriksten festning.

Mjau'en måtte selvsagt være med :D

Haahov

Syntes du også burde åpnet panseret  ;)
E-Niro 2019: "Evion"
Euro-Leaf 2013 med 6,6 kW lader: "Selma"

Jafo

Haha, snakket faktisk om det, men (ikke si det til noen) jeg har ikke vasket under der, og ikke er det så mye spennende å se... (eller?)

Mr.Zero

Dette er jo drøye 10 mil - og mye motorvei. Rusla du nedover i 70, eller ble det litt påfyll underveis..? 8) Vogna gjorde seg på treff! ;D
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

Jafo

Jeg er ikke lagd for å ligge 20-30 under fartsgrensa, så jeg satstet på hurtiglading ved avkjøringa fra E6 i Halden
Skulle bli rundt 10 mil, som jeg har klart å klemme ut før på motorveien.. Men selv om jeg sjelden var over 100, og stort sett luntet i dragsuget fra andre biler, gjorde heftig motvind at skilpaddelyset kom på en 6-7 km før avkjøringa, og når jeg var på vei opp rampa fra E6 var det jaggu "Limp mode" på motoren også (toppfart 30-50?) men det holdt bort til hurtigladeren.

Klattladet litt på samme stasjon på veien hjem, + en halvtime på Storebaug, så holdt det til å holde opp mot toppfart på veien hjem :D

sven erik

Skulle vist om det skulle hvert der med min

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA