Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tønsberg - Strømstad

Startet av Li-Ion, fredag 23. august 2013, klokken 21:52

« forrige - neste »

VigdisA

Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

Li-Ion

Be afraid...

VigdisA

Ja - den er 50%  min, men det er bra nok når jeg kan kjøre den så mye jeg vil.

Jeg tok noen nærbilder i dag. Bilen er så blank som et speil, og jeg måtte velge nøye hvilken vinkel jeg skulle ta bildet fra, for å ikke få med meg selv.

Det er forresten bare å glede seg, det er en utrolig flott bil :)
Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

Li-Ion

Nydelig bil Vigdis - og gratulerer så mye :)

Regner med at det er Pearl White farge du har valgt? Hadde vært supert med noen bilder av hele bilen også...når du kommer tilbake etter dagens kjøretur(er)... ;)
Be afraid...

Li-Ion

For oss som har bestilt hvite biler... blir aldri lei av å se på disse bildene ;)
Be afraid...

Stig O

Ja flere bildet av pearl white mottas med takk. Spesielt bilder fra siden er interessant. Ser på bakluken at panelavstanden er stor, mens den horisontale ligger klin i støtfangeren. Vet det har vært et problem med slitasje her. Har vært litt skeptisk til valget mitt av pearl white med hensyn til dårlige paneltilpassninger. Vises veldig godt på hvit. Den jeg prøvde på Alnabru hadde litt for stor avstand bak på førerside døren. Håper servicesentrene rundt omkring har muligheter til å justere dette.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

VigdisA

Hei, Har tatt litt tid før jeg fikk tatt noen flere bilder. Det er Pearl White vi har ja.
Hilste på en annen av samme farge som ble hentet ut i dag.
:)
Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

Li-Ion

Rett og slett lekkre... Begynnte å tvile litt på valget av hvit bil....men det gikk over nå gitt ;)
Be afraid...

thoberre

Jeg fikk bilen min på tirsdag (en laaaang dag forsinket).

Har ikke tid til å ta bilder  ;D
--

Model S Performance Signature S433 Black All-In
Model X TBD P206 upgrade til Signature på vei

MR Tesla

Flotte bilder VigdisA, har idag gitt bilen vaskemidler for 1000 kr i fødselsdagsgave !

VigdisA

Sitat fra: MR Tesla på lørdag 24. august 2013, klokken 14:37
Flotte bilder VigdisA, har idag gitt bilen vaskemidler for 1000 kr i fødselsdagsgave !
Det er jo særs fotogene biler da!
Høres bra ut med vaskemidler.. det har blitt litt ekstrainvesteringer her i huset også.
Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA