Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Importere Tesla Model S fra USA

Startet av TheLegion, fredag 23. august 2013, klokken 09:03

« forrige - neste »

Popper

Leaf Tekna 2013
Har en X i ermet #888

tothoren

Sitat fra: Popper på torsdag 19. september 2013, klokken 16:27
Da er 256.000 en mer riktig pris.

Fikk et nytt tilbud på 258.600 fra en annen Nissan forhandler.
Nå begynner det vel å ligne noe?

Tesla P85+ 2014

Leaf_entusiast


Trig8

Jeg bestilte i uke 35 og får levert i uke 43 hos Nissan-forhandler.
2013 Nissan Leaf Acenta
2018 Nissan Leaf bestilt
Stjørdal

Electra

Har selv kjøpt av Nissan i Kristiansand (Sørlandets bilsenter) og er meget godt fornøyd med selger og kundebehandlingen. Bestilte i juli, og fikk bilen til avtalt tid i september.

Typisk kampanjepris for Tekna: 256000kr + evt metallic lakk (6000kr)

Med i prisen: understelsbehandling trinn 1, skvettlapper og tøymatter.
Betalte 3900kr ekstra for understelsbehandling trinn 2 (ifølge Nissan det beste en kan få)

Vinterdekk skaffer jeg selv da dette var alt for høyt priset hos forhandler.

Da har jeg merkeforhandler med 5 års garanti 15 min kjøring hjemmefra :)
Fikk også god opplæring og tid med selger dagen jeg hentet bilen :)


artemiss

Jeg har nettopp kjøpt "understellsbehandling" på min tysk importert Leaf. Han som gjorde det sa at han har jobbet for Nissan før og ingen av bilene får ordentlig understellsbehandling i utgangspunkt. På Norsk dealership blir dette gjort og inkludert i prisen. Prisen jeg betalte var kr. 5600, varer i 3-5 år.
Bor i Åros i Røyken kommune, pendler til Drammen med en svart Nissan Leaf 2012/13. Har kjørt cirka 12800km med bilen så lenge. Engelsk som morsmål, fra New York City.

Electra

Jeg ble fortalt av Nissan i Kristiansand at trinn 1 (en enklere behandling) ble gjort i Drammen når bilene kom til Norge. Dette er alltid inkludert. Men fullgod behandling Trinn 2, må en betale ekstra for, da skrues panel mm under bilen av og det sprøytet på beskyttelse. Trinn 2 kostet 3900kr (momsfritt) hvis en kjøper det med bilen, kjøpes det etter at bilen er kjøpt, sa de at det kostet 5-6000kr.

Skvettlapper er også en grei ting å få på, da det kan forhindre lakkskader nede langs sidene av bilen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA