Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Gruppekjøp 32A type 2 <-> type 2 kabel

Startet av knappern, torsdag 22. august 2013, klokken 21:24

« forrige - neste »

Vind

Sitat fra: johncl på fredag 15. november 2013, klokken 17:58
Jeg har også ventet på BMW i3 før vi også bestemte oss, men har du sett løsningen med dørene på i3? Man må lukke bakdørene før framdørene lukkes og dermed kan jeg tenke meg dette blir et irritasjonsmoment hvis man har barn som skal inn og ut av bilen også.

Forøvrig syntes jeg utstyrskabalen er alt for rotete på i3 - alt for mange valg så hvis man speccer den bra så blir den lett svært mye dyrere enn en Leaf. Nye "Euro"-Leaf har bare 3 modeller å velge mellom og er derfor mye enklere å forholde seg til.

BMW har nok en del kulere interiør enn Leaf slik jeg har sett.

For oss blir det nok en Leaf i denne runden av elbil kjøp.
Dørene på BMW er fantastiske om man ser på det som en tre dørs bil.  I praksis fungerte det langt bedre enn jeg trodde når jeg prøvekjørte.

Smak og behag skal jeg ikke kommentere - men jeg synes nå at det kun er to biler på EL-bil markedet som er i en ordentlig klasse - og Leaf er ikke en av dem...
BMW i3 (60Ah) (EL) 16/1 2014 - Juli 2016
BMW i3 (94Ah) (EK) September 2016 - November 2019
BMW i3s (120Ah) (EB) November 2019 -
Jaguar I-Pace HSE (EV) Oktober 2018 -

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA