Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Gruppekjøp 32A type 2 <-> type 2 kabel

Startet av Jimpec, torsdag 22. august 2013, klokken 16:27

« forrige - neste »

nordvik

Blå P85 på gløshaugen (Trondheim) i dag :-)
På den her ser det ut for at tåkelysene er som på US modellen, eller er det sånn de skal se ut?


Sent from my Galaxy Note II using Tapatalk 2

Stolt eier av ELektra; Sort Nissan Leaf 2012.

Jimpec

2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Ludvig

Gikk tilfeldigvis forbi en nyyyyydelig Model s nettopp på Jar! Den var lakkert eller foliert i en spesiell gråblå farge som ikke gjengis godt nok på bildet.
Dolphingrey P85+
VIN P15328
57000 km

Dette er en teit effekt                                                                                                                                                                                                                          irriterende?

TeslaNils

Så denne godbiten for en ukes tid siden på E18 mellom Skøyen og Lysaker!

P85_Norway

Fin Signature Red, med 2 flotte damer, vestover mot  Blommenholm i ettermiddag. Kan det bli bedre?  ;)
Tesla M3 Performance


cairnz

#36
"Pent" parkert i Oslo her om dagen... (Dumme telefonbilder som roterer seg..)
Elbilist

P85_Norway

Tesla M3 Performance

Wicky124

Første teslaen med lakkskade på kanal :)

Og en random blå bil!
Oslo beboer med fossilebiler:
✔Mercedes C220cdi 2009
✔Mercedes E220cdi 2007
✔Mercedes S320     1999
✔Audi A3 1.8T S-line 1999

JohanH

#39
Parkert på et jorde i Hokksund (air på very high).

Det var en bonde/matfestival der, ganske morro for barn.


bb

Jeg var innom Alnabru i kveld og fikk øye på multicoat red for første gang. Den fargen er DIGG! :D Det stod for øvrig 7 stk Model S utenfor og flere stykker inne på verkstedet. Det er tydelig at utrullingen er i full gang :)

Belysningen var litt utfordrende. Jeg hadde med meg blits jeg rettet oppover mot taket på de to første bildene. Og jeg satte på stativ og kjørte med lang lukkertid.


Multicoat red med 21" grå felger




Multicoat red med 19" lyse felger




Den hvite nærmeste har tyske skilt. De andre ser ut til å være EU spec kundebiler klare til å bli levert ut snart.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

ohh

Tesla Model S Sig P85+ (solgt)
Tesla Model S 85D (Solgt)
Tesla Model X P90DL (P100DL)
Reservasjon Model 3

ohh

Tesla Model S Sig P85+ (solgt)
Tesla Model S 85D (Solgt)
Tesla Model X P90DL (P100DL)
Reservasjon Model 3

Godot

#43
Da jeg satte fra meg bysykkelen på vei til jobb sto det en fin, rød Model S parkert i Torggata, eller "Kebab street" som vi kaller det her. Det er forskjell på folk! :)

Edit: Ulovlig parkert ser jeg nå, men det blir sikkert tilgitt.
Edit2: Taste of China i bakgrunnen er forresten byens beste plass for dim sum!

Sidgiv

Det står tre stk utenfor jobben min nå.
Det meste jeg har sett her er 5 stk på en dag!!!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA