Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Gruppekjøp 32A type 2 <-> type 2 kabel

Startet av Jimpec, torsdag 22. august 2013, klokken 16:27

« forrige - neste »


DaX

Sett 5 i Trondheim de to siste ukene (hvit, svart, blå, rød).
I dag klokken 10 utenfor Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum:


Let's imagine we're in the early 1900s, there are no paved roads, no gas stations, and you've just been introduced to the Model T. What do you think? It sure is difficult to travel as far as you can by horse and buggy. Food for the horse is everywhere and the bumpy roads aren't a problem. So, do you dismiss the T as a folly? Many did. Some recognized it for not merely what it was (which by existing standards was pretty slick), but what it could be. So, when the next revolution in transportation begins, will you recognize it?
Konnerud, Drammen

Yagi

På superlader'n på Lillehammer i går: (ja, jeg innrømmer - ikke helt random)

En sig red, en mc red, en sølv. Den røde ble noen minutter senere erstattet av en sig red til.

Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

Land Trykkeri

Disse ankom Alna 29.august   Beklager ustødig filming. :P Blir lett beveget av så mye pent å se på  ;)
Tesla Model S 85 Sort  -. Just love it :-)

stianrod

Hadde gleden av å ligge bak denne på vei til jobb i Trondheim.  (fra toppen av Okstadbakken og til Klett)
Den er virkelig flott bakfra :)

Men fremdeles ingen lys bak, selvom klokken var ca 18.45. Definitivt skumring...
P3349 Model S, rød, tan, gloss, pano, alt minus barneseter til Trondheim
20. des kl. 10.00 = Julaften! ;) 
18. des EL 29597                                        10.juli "Sourcing Parts..."
16. des "henting og levering..."                    13.mai Paperwork Complete
18. nov telefonen fra DS                             09.mai Finalize
5. nov "In transit..."                                      09.april P3349/Faktura701
1.nov "In production..."                                 02.april RN927488
27.aug VIN 21249                                        01.april Verifiserer konto

Oreo

Lå etter denne opp fra Moholdt til Stubban i går ettermiddag.
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

Spinner

Sitat fra: stianrod på tirsdag 17. september 2013, klokken 02:08Men fremdeles ingen lys bak, selvom klokken var ca 18.45. Definitivt skumring...
Kjørelys/baklys er vel først påkrevd etter at gatelysene tennes tror jeg :)

Kallisman

Sitat fra: Yagi på mandag 16. september 2013, klokken 08:06
På superlader'n på Lillehammer i går: (ja, jeg innrømmer - ikke helt random)

En sig red, en mc red, en sølv. Den røde ble noen minutter senere erstattet av en sig red til.

Den røde i midten var nok min:-)
La ikke merke til at vi ble fotografert.
Har kjørt rød Model S P85, P15059, siden september 2013.
Venter P85D i juni.

tSla

#54
"Random" spotting av denne blå Model S i Brandal (M&R) tidligere i dag.  ;D (Takk til Kim for en liten walkthrough, en hyggelig prat og en liten titt for å roe nervene mest jeg venter.)  ::)
Tesla Model S P85+

stor66

En kollega tipset meg om at det stod en Tesla på el-bilparkeringen her på jobben. Jeg måtte selvsagt ut for å sjekke. Pokker - da ble jeg ikke den første i KM med Tesla... Snasen var den ihvertfall!
-S- #1791 - VIN 15893 - Kongsberg - lev: 30/9 kl.10.00
Tesla S Std. 85kWh 19" hjul +alt, men ikke -bakoverseter -sikkerhet -pakkehylle -dobbeltlader

Stellar

Så denne grønne idag, ganske så passende parkert utenfor Håvardstun elektriske i Bergen.
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

Knut Øygard

Parkerte i sentrum P-hus i Oslo i dag. Heldigvis hadde jeg en Buddy som nabo:-) Det kan bli trangt med 2 model S ved siden av hverandre...
Model S 85, P1480 Hentet 28. Sept 2013

laumb


OleJA

Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA