Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ladespørsmål Type 2 lading

Startet av Mismatch, onsdag 21. august 2013, klokken 19:43

« forrige - neste »

Mismatch

Jeg trenger en ekstra ladekabel eller ladestasjon som passer til Leaf. 10 eller 16a. Helst 16, men 10 er bra nok hvis prisen er lav.

elektrolux

Denne passer dine kriterier: http://www.elbilhjelpen.no/htm/evse.html#portabel

Denne modellen byttes i disse dager ut med en litt mer elegant modell som kan veksle mellom 6-10 og 16A (14A på trillingene), og tilbys derfor til enda billigere pris enn det hjemmesiden min indikerer. Vil du ha en slik får du den nå for kun kr 3500 kr. ;)
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Strømbil

Har en orginal Leaf 10a lader til salgs. Kom med bud! :)
Svart Nissan Leaf 2013.

OneMore

Har en splitter ny original Leaf kabel 16A.
6500,- Det samme som jeg ga.
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

Mismatch

Jeg søker fremdeles en ladekabel til en overkommelig pris.

I praksis vil den ligge i bagasjerommet i reserve da jeg lader hjemme med originalen og har festet den i veggen for å unngå stress på ledningen.

3500,- for en ny 10a ladekabel fra en profesjonell aktør er et godt tilbud pga reklamasjonsmuligheten ved evt problemer. Privatsalg bør derfor ligge et godt stykke under dette for brukt materiell.

Når jeg ikke har kjøpt den nye til 3,5k, så sier det nok noe om mitt begrensede behov.

Derfor - den som har en ladekabel de ikke trenge, er hjertelig velkommen til å kontakte meg. Jeg oppdaterer denne postingen når saken er løst.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA