Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Adaptersett til Tesla Model S

Startet av jgilberg, onsdag 21. august 2013, klokken 19:02

« forrige - neste »

Oreo

Ingen fare jgilberg, bedre å holde øynene på veien  ;)
Tre SigRed med grå 21"
En SigRed med sølv 21"
To sølv med 21"
Prøvde å ta bilde av VIN# men da hadde jeg måtte klatre opp og det ville jeg helst unngå. En bil (m/sølv felg) var kjørt av og parkert i et lukket område. Folk som tydligvis jobbet der begynte å se rart på meg så jeg var ikke for påtrengende  :-[

Jeg tok som sagt noen fler bilder i dag og her kommer de (etter å ha måttet e-maile de til meg selv!):

(Legg merke til telefondeksel!  ;) )

Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

TmodS

Suverent å se bilder, takk for de. Har ikke helt trodd på at Teslaen virkelig kommer på mandag, før nå. :)

Signature P+

Oreo

Det virker som de klargjør to stk biler på butikken på lade akkurat nå.
Står en hvit og en SigRed inne i servicelokalene med hvit beskyttelseplastikk på ennå.
Lastebilen som stod på Dora tidligere i dag står der ikke lengre.
TmodS, vet du om det er mandag de starter de første leveransene, eller starter de før?
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

jenswer

testO

Mitsubishi i-MiEV 2012 Ocean Blue - Solgt
Tesla model S
TOCN Signaturmedlem

Brødbilsjåfør

HELL:)
har kjøpt Elbil:)
Ækte bila går på Bænsin:)

slumberjack

Gratulerer alle sammen så langt.

Er mektig misunnelig, har ikke begynt å planlegge kjøpt en gang, men vet jeg skal ha. 

Skulle noen kjøre rundt i Trondheim sentrum med en Model S kunne jeg gjerne tenke meg å sitte på, kan sikkert betale en 200lapp som takk, støtte og garanti for at jeg ikke skal ødelegge noe. 

Jeg har lest om bilen og folkene bak siden 2009. Bor på møllenberg i Trondheim.

Dette føles litt kleint å spørre/tigge om, men jeg er ekstremt opptatt av denne bilen. Får nok ikke råd til å kjøpe bilen før om 1-3 år brukt.

Regner nesten ikke med at noen svarer, men en private message til meg tas gjerne imot.

laumb

Ring og fiks deg en prøvekjøring?
Åpent for alle nå, ikke bare res-holdere. ;)

jgilberg

Sitat fra: Oreo på torsdag 15. august 2013, klokken 08:45
Ingen fare jgilberg, bedre å holde øynene på veien  ;)
Tre SigRed med grå 21"
En SigRed med sølv 21"
To sølv med 21"
Prøvde å ta bilde av VIN# men da hadde jeg måtte klatre opp og det ville jeg helst unngå. En bil (m/sølv felg) var kjørt av og parkert i et lukket område. Folk som tydligvis jobbet der begynte å se rart på meg så jeg var ikke for påtrengende  :-[

Jeg tok som sagt noen fler bilder i dag og her kommer de (etter å ha måttet e-maile de til meg selv!):

(Legg merke til telefondeksel!  ;) )

ha ha, jeg trodde ikke det var så mange røde ;-) Men men, jeg lå i 110 km/t og fiklet med kamera :-))
Black P85 | VIN *20264 | 21" Hjul | Carbon Dekor | Karbonfiber Spoiler | Lydstudio-pakke  | Lyspakke | Mellombrunt Performance Interiør | Panoramatak | Parkeringsassistent | Tech-pakke | barneseter | bil levert des13 | i3 med alle opsjoner levert jan14 |

Cowboystrekk

Sitat fra: slumberjack på torsdag 15. august 2013, klokken 17:23

Er mektig misunnelig, har ikke begynt å planlegge kjøpt en gang, men vet jeg skal ha. 

Skulle noen kjøre rundt i Trondheim sentrum med en Model S kunne jeg gjerne tenke meg å sitte på, kan sikkert betale en 200lapp som takk, støtte og garanti for at jeg ikke skal ødelegge noe. 

Dette føles litt kleint å spørre/tigge om, men jeg er ekstremt opptatt av denne bilen. Får nok ikke råd til å kjøpe bilen før om 1-3 år brukt.

Regner nesten ikke med at noen svarer, men en private message til meg tas gjerne imot.
om du ikke må ha toppmodellen så kandu jo få en bra en til under 500 :) refinansiering eller billån går da an? :)
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

fonberg

Det sto seks TMSer til klargjøring inne på Tesla Stores serviceareale i ettermiddag. Tror det var tre røde, to hvite og en sølv. I tillegg var den blå og den røde demobilen i aksjon utenfor.
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

TW838

Syklet forbi Lade Arena i Trondheim i halv ni tida i går kveld. Slå av en prat med en av de Tesla ansatte som sto utenfor butikken. Inne holdt de på å klargjøre bilene og mens jeg sto der kjørte to biler ut og inn for testkjøring. Trondheim leverte ut sin første Model S på onsdag denne uken og har fått den første store, og godt dokumenterte :), leveransen i går. I dag kommer det visst nok enda en, så flere over helgen. Bestiller du bil i dag får du den ikke før i 2014 sa han.
Trondheim
Tesla Model S - nov 2013

slumberjack

Sitat fra: taraquin på torsdag 15. august 2013, klokken 21:34
Sitat fra: slumberjack på torsdag 15. august 2013, klokken 17:23

om du ikke må ha toppmodellen så kandu jo få en bra en til under 500 :) refinansiering eller billån går da an? :)

Joda, tror jeg klarer en til 560k med 85kwh som har alt jeg ønsker, men driver eget firma og trenger noen flere store prosjekter før jeg flesker til. Tenker å avklare med bank(er) så jeg har penger klare om en person plutselig må selge av finansielle grunner.

TmodS

Levering utsatt til onsdag pga manglende ladekabel...
Jaja, hva er vel to dager fra eller til.

Elmo

Sitat fra: TmodS på lørdag 17. august 2013, klokken 14:52
Levering utsatt til onsdag pga manglende ladekabel...
Jaja, hva er vel to dager fra eller til.

Hvis de leverer den fulladet så hadde du vel klart deg i to dager uten kabel vel ?!
Så fikk du bilen, men måtte utsette de laaange testurene 2 dager ;)
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA