Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Detektivarbeid: Finne fremtidige Superchargers?

Startet av TorkEL10, onsdag 21. august 2013, klokken 18:02

« forrige - neste »

Øggen

Noen som har eller har sett et bilde av tesla i hvit med Aero felger,
Må se det før jeg bestemmer om jeg bestiller uoriginalt eller ikke.

Havebigfun

Sitat fra: Øggen på torsdag 28. november 2013, klokken 19:40
Noen som har eller har sett et bilde av tesla i hvit med Aero felger,
Må se det før jeg bestemmer om jeg bestiller uoriginalt eller ikke.
Om du får aerofelgene vet du først når du ser dem.
Da jeg nhentet mine fikk jeg beskjed at jeg fikk std- på lageret ble det imidlertid cyclone.
Kan dere huske å veie hjulet om dere demonterer?

bb

Jeg fikk mine Hakka 7 levert på 19" Aero. Først synes jeg de så stygge ut. Men nå synes jeg de er kule fordi det gjør at kombinasjonen MC Red og Aero blir nesten helt unik. Jeg har også fått inntrykk av at Aero gir bedre range. Så min request er:
Jeg har 19" standard 5-eiker sommerfelg. Jeg ønsker å bytte den med noen på forumet som har Aero.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Tempe Dekkservice

Vi har ikke fått veid, men har fysisk kjent at Aerofelgene er svært mye tyngre enn cyclone og std. felger, siden aerofelgene har så mye gods.

Gæsjan

Her er grå med Aero. Synes dette ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Har sett disse nå på svart og grå og det var veldig fint synes jeg. Har en hvit med Aero i nabolaget, kan se om jeg får tatt et bilde av den.
Felgen må jo være veldig lett å holde ren, men litt vanskeligere å reparere pga den polerte kanten.
TMS P85 solgt
TMS P85D
Model 3 reservasjon

Gæsjan

TMS P85 solgt
TMS P85D
Model 3 reservasjon

Gæsjan

TMS P85 solgt
TMS P85D
Model 3 reservasjon

Balrog

De må jo være sinnsykt enklere å holde reine og pene enn std- felgene som man kan skrubbe seg ihjel på hver uke. Er det mulig å få tak i disse nå? Alle jeg har spurt i Tesla (Oslo) har "ikke visst noe" om Aero eller alternative felgmuligheter.
Tesla S P85 fra 270913
Japanskprodusert Nissan Leaf importert fra USA i 2013 og derfor bannlyst av Nissan Norge.
Tesla Model 3 LR AWD solgt.
Tesla Model S 75D.
Zero SR elektrisk motorsykkel.

Gæsjan

Ja, man sparer minst 5-10 minutter pr vask. Virker som det er lotto på felgtype ved utlevering av vinterdekk
TMS P85 solgt
TMS P85D
Model 3 reservasjon

TerjeV

En kan se de på rød bil på tråden " Bjørns..... Videoer" her på forumet
Karmøy -
TMS 85 Levert 26.11.2013 - solgt 28.05.2016
Mercedes B 250 Electric 2017 Siden August 2016
E-tron fra Juni 2019

bb

#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Cato76

Hvordan vil areo-felgen bli med tanke på snø/is som legger seg på innsiden av felgen? Må en av med felgen for å rengjøre?  ???

Selv så må jeg alltid stoppe å spyle vekk sand fra innsiden av felgene etter en tur på vått føre når jeg har kjørt fra hytten på Golsfjellet (10 km med grusvei).

(Jeg har ikke areo-felger selv, og hadde heller ikke valgt dem)
:+1: Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

mirage

Da var dagen endelig kommet for utlevering av ny bil med Aero felger. Det ble en fin opplevelse på Alnabru med svært servicevennlige Tesla ansatte. Jeg er fortsatt usikker på om de er like fine som 19" standardfelgene, men håper å bli vant til utseendet.

Birger

Jeg har også fått Aero felgene og er enormt fornøyd med dem. Blå bli med disse felgene synes jeg ser lekkert ut.

Likte også svært godt bildene av den røde over!

Veldig lette å vaske er de også.
Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

bb

Har du fått grå Aero lik mine? Det finnes kanskje bare en farge på disse.
Bjørns videoer

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA