Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Detektivarbeid: Finne fremtidige Superchargers?

Startet av TorkEL10, onsdag 21. august 2013, klokken 18:02

« forrige - neste »

rakriste

Var innom tesla alnabru idag, sto 7-8 biler med disse felgene på, håper ikke nye eiere blir prakket på disse i stedet for cyclone felgene.

Pluss for lengre rekkevidde
Minus for utseende, ser virkelig ikke bra ut
Tesla Model X 90D - 2017

x Tesla Model S P85 - 2013

Hyperstress

Rart om en får levert vinterdekk på Aero uten å få valget først..  :P
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Cecilie

Sitat fra: Hyperstress på lørdag 23. november 2013, klokken 13:26
Rart om en får levert vinterdekk på Aero uten å få valget først..  :P
Heller det enn ingen vinterdekk i det hele tatt spør du meg ;)
Tesla Model S #2370 levert 18/11, herlig rød skjønnhet :)

Muffinman

Dvergen196

Sitat fra: Johnny på søndag 08. september 2013, klokken 20:24
Dette er kansje felger som er mulig å få rene uten tannbørste og syre?

Disse felgene fortjener å bli dyppet i syre ;)
Model X 90D AP2 Levering 18/3-17
P85D 2015 Solgt
P85 2013 Solgt

Johnny

Sitat fra: Dvergen196 på lørdag 23. november 2013, klokken 13:54
Sitat fra: Johnny på søndag 08. september 2013, klokken 20:24
Dette er kansje felger som er mulig å få rene uten tannbørste og syre?

Disse felgene fortjener å bli dyppet i syre ;)

Ikke bra å mobbe de/det som er annerledes.  :'(
TMS og eGolf.

AreLib

smaken er som baken...2 delt men de der felgne herregud! designeren må tidligere ha jobbet for design avdelingen for hjulkapslene til biltema...de får think til og se sporty ut iforhold til model s! styggeste felger jeg har sett og det finnes mye stygt jeg heller vil ha
Bestilt blå TM3Lr RWD
Kjører Blå TMX75D
Svart TMS85(solgt)
Hvit MB B ED(solgt)

Lein

Det er så forferdelig stygge felger på en så elegant og pen bil. Rart at Tesla i det hele tatt har satt noe lignende på bilene sine :(
P85 2013-2015
70D 2016-idag

Øyvind.h

Sitat fra: rakriste på lørdag 23. november 2013, klokken 12:52
Var innom tesla alnabru idag, sto 7-8 biler med disse felgene på, håper ikke nye eiere blir prakket på disse i stedet for cyclone felgene.
Cyclone- felgene er tilvalg, så det man egentlig skal få er de samme som man får på sommerdekkene. Så Aero-felgene er istedenfor disse, ikke istedenfor Cyclone. Selv om mange har vært heldige og fått Cyclone :)

Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Birger

Sitat fra: Lein på lørdag 23. november 2013, klokken 15:26
Det er så forferdelig stygge felger på en så elegant og pen bil. Rart at Tesla i det hele tatt har satt noe lignende på bilene sine :(

Jeg liker de jeg :-)
Og hadde de gitt meg disse til vinterdekkene (som jeg ikke har fått hverken dekk eller felg enda...) så hadde jeg vert kjempehappy!
Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

Philip Marlowe

Jeg synes ikke de ser så værst ut, bare uvanlige. Jo mer jeg ser på dem jo mer synes jeg de ser stilige ut. Et forbehold må jeg jo ta da jeg ikke har sett dem i virkeligheten, bare på bilder.
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

tSla

Jeg personlig vil IKKE ha disse på min bil. Jeg hadde aldri bestillt vinterdekkpakke hos Tesla dersom jeg visste at det var slike som kom levert. Har 21" sommerfelger så å legge om er ikke aktuelt heller.

Kan jeg nekte å ta levering av vinterdekk dersom jeg blir tilbydd disse felgene? Lurer på hvordan Tesla stiller seg til det..
Tesla Model S P85+

Havebigfun

Jeg tror de har gått ut.
I utgangspunktet var de priset vesentlig dyrere enn std- jeg tror på samme nivå som cyclone.

noto

Sitat fra: tSla på lørdag 23. november 2013, klokken 19:29
Jeg personlig vil IKKE ha disse på min bil. Jeg hadde aldri bestillt vinterdekkpakke hos Tesla dersom jeg visste at det var slike som kom levert. Har 21" sommerfelger så å legge om er ikke aktuelt heller.

Kan jeg nekte å ta levering av vinterdekk dersom jeg blir tilbydd disse felgene? Lurer på hvordan Tesla stiller seg til det..

Lett å videreselge for 15.000 hvis du ikke får avbestilt. Fikk selv cyclone, men ville tatt aero hvis jeg hadde fått valget. Ser at rekkevidden er smertelig redusert med vinterhjulene. Vet ikke hvor mye felgene kan utgjøre, men f.eks. 5% ville hjulpet bra.

valvolainen

Må ærlig innrømme at jeg ikek hadde brydd meg så mye om jeg hadde fått aerofelgene.
Hadde faktisk satt pris på det bare på grunn av forskjellen.
Synes det er viktigere med variasjon. Er de mer aerodynamiske enn de 'vanlige' er det jo helt supert.
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA