Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Breaking: Offisiell ladeinformasjon for Norge og EU

Startet av AttackOfTheMac, tirsdag 20. august 2013, klokken 14:40

« forrige - neste »

ebbrey

11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Muffinman

Ikke mye premium-feel over den løsningen der, men den fungerer garantert gull og er nesten usynlig når den ikke er i bruk. Mistenker at prisen blir en smule premium ;)

ebbrey

Sitat fra: Muffinman på tirsdag 13. august 2013, klokken 19:10
Ikke mye premium-feel over den løsningen der, men den fungerer garantert gull og er nesten usynlig når den ikke er i bruk. Mistenker at prisen blir en smule premium ;)

Regner med 2 utgaver her.. Performance med røde fremhevinger rundt kanter og ekte skinn. Samt standard alternativ i kunstskinn.

glaserud

Sitat fra: ebbrey på tirsdag 13. august 2013, klokken 19:07
Tviler på jeg handler den der.. Syns ikke om løsningen.
Større kjangs for at jeg hadde gjort det slik: http://1.bp.blogspot.com/_dkV9kHitbTc/SucFCcNGMdI/AAAAAAAABBU/srcuZbdzZKM/s400/2009_10+Vipp+mini+table.jpg

:P

Det flotte er jo at IKEA er rett bortenfor Tesla på Alnabru. Kanskje du kan få de til å stikke innom og montere for deg før du får bilen?  :D
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

ebbrey

Sitat fra: glaserud på tirsdag 13. august 2013, klokken 19:13
Sitat fra: ebbrey på tirsdag 13. august 2013, klokken 19:07
Tviler på jeg handler den der.. Syns ikke om løsningen.
Større kjangs for at jeg hadde gjort det slik: http://1.bp.blogspot.com/_dkV9kHitbTc/SucFCcNGMdI/AAAAAAAABBU/srcuZbdzZKM/s400/2009_10+Vipp+mini+table.jpg

:P

Det flotte er jo at IKEA er rett bortenfor Tesla på Alnabru. Kanskje du kan få de til å stikke innom og montere for deg før du får bilen?  :D

Hehe, greit å dra innom å få på plass resten av ekstrautstyret hvertfall. Noen tepper ekstra batterier og no skjøteledninger. Kanksje noen lamper bord også siden jeg droppa barnesetene tenkte jeg se etter en liten 2 seter som passer inn.

Muffinman

Tesla ligger jo i umiddelbar nærhet av Ikea i Trondheim også.

Tilfeldig?

I think not  ;D

Tesladigger

Skummelt :o
Kommende Tesla lokasjon i Stavanger og også i nærheten av Ikea ???
Lykkelig eier av Tesla Model S 85 siden nov 2013
Tesla Model ≡ reservert

Celter

Hva er det med alle disse koppholderne???? Jeg vil ikke ha baksetepassasjerer som søler øl, kaffe  eller mineralvann i min nye Model S. Hvorfor skal folk på død og liv drikke hele tiden??
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

mrjalle

Sitat fra: Tesladigger på tirsdag 13. august 2013, klokken 19:52
Skummelt :o
Kommende Tesla lokasjon i Stavanger og også i nærheten av Ikea ???

Så har far noe å gjøre mens mor går og handler servietter og stearinlys?

ebbrey

Sitat fra: Celter på tirsdag 13. august 2013, klokken 19:54
Hva er det med alle disse koppholderne???? Jeg vil ikke ha baksetepassasjerer som søler øl, kaffe  eller mineralvann i min nye Model S. Hvorfor skal folk på død og liv drikke hele tiden??

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90208133/ her trenger du ikke være redd for å søle!

Også er det IKEA!

Vent nå litt.. de der passer jo hånd i hanske med nye koppholdere! Her lukter det sammarbeid!

Edit: Noen her som tørr å legge MS under kniven? http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=206240

Muffinman

Sitat fra: Celter på tirsdag 13. august 2013, klokken 19:54
Jeez, må jo ha øl  ;D

Seriøst, jeg er i prinsippet motstander av å spise i bilen men realitetene gjør det ofte nødvendig. Mine barn søler mindre MED koppholdere enn uten.

Gladtrd

Har kommet over 2 stk koppholdere for 2. seterad som jeg tenkte jeg skulle prøve å sjekke om det var mulighet å montere, men mangler hull og muttre for de i min bil, er det noen som har fått de montert og/eller har kommet over noen "installasjonsmanual" for disse?
Tesla Model S P85 - levert 09.09.2013 / innbytte 16.06.2017
Tesla Model X 75D - levert 16.06.2017
Tesla Model III - RN107911798

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA