Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: To servicepakke or not to servicepakke, that is the question?!

Startet av jorkus, lørdag 17. august 2013, klokken 13:39

« forrige - neste »

jorkus

85S Levert 15.11.2013! Helhvit solgt 11.02-16
S85D sølv 2015 kjøpt 11.02-16 solgt juli-18
X75D Hvit kjøpt sept 18
Elsykkel Birk EOne
Elsykkel Ghost solgt
Elsykkel Buddy M4

Li-Ion

Kommer nok en "app" snart... Tesla har vel signalisert at de ønsker 3.parter til å utvikle apper for Model S...
Be afraid...

valvolainen

De burde åpne for muligheter for å importere POI's.
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

ducktolate

Alle bilene har nett tilgang da bør det jo være mulig å få til et system ala Waze. Live oppdateringer fra alle brukere. Er det feks. veiarb på en strekke så kan det markeres i kartet, trafikkuhell osv. Kjører du på angitt vei får du varsel live.

valvolainen

Sitat fra: ducktolate på lørdag 10. august 2013, klokken 22:26
Alle bilene har nett tilgang da bør det jo være mulig å få til et system ala Waze. Live oppdateringer fra alle brukere. Er det feks. veiarb på en strekke så kan det markeres i kartet, trafikkuhell osv. Kjører du på angitt vei får du varsel live.
Men da må navigasjonsapplikasjonen støtte dette. Nytter ikke med tredjepartsapper.
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

FThorsen

Litt OT, men en kamerat fortalte meg at han hadde sett en TMS som hadde en "koseprat" med UP på motorsykkel i dag... Har vi fått første heldiggris som har spyttet litt i statskasseen til tross for å kjøre en TMS? ;) Noen som vedkjenner seg dette? Spurte ikke hvor det var, men sikkert mellom Oslo/Asker tenker jeg.
Høvik, Bærum

TMS #2,500 levert november 2013
Hvit Performance Plus med alt utenom barneseter og hattehylle.

P85D bestilt. VIN 5YJSA7H23EFP66xxx
Forventet "Late February, nei Late March 2015 nå"

Gikk fra BMW 320 MDAT, 2007 modell

19quiz76

Veit at jeg ville stilt meg på den strekka hvis jeg var onkel i disse dager, ja ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

ducktolate

Sitat fra: valvolainen på lørdag 10. august 2013, klokken 22:37
Men da må navigasjonsapplikasjonen støtte dette. Nytter ikke med tredjepartsapper.

Ja tenkte at Tesla sikkert har kunnet fått til et slikt system i navigasjoneni bilen.

TS

Sitat fra: ducktolate på lørdag 10. august 2013, klokken 23:02
Sitat fra: valvolainen på lørdag 10. august 2013, klokken 22:37
Men da må navigasjonsapplikasjonen støtte dette. Nytter ikke med tredjepartsapper.

Ja tenkte at Tesla sikkert har kunnet fått til et slikt system i navigasjoneni bilen.
Har forstått det slik at Garmin lager navigasjonen i Tech pakken, men at det er Google kartverk.
Garmin burde ha dette..
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

Milzit

Sitat fra: 19quiz76 på lørdag 10. august 2013, klokken 22:57
Veit at jeg ville stilt meg på den strekka hvis jeg var onkel i disse dager, ja ;)
9

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Det blir vel noe slikt bilder her snart :)




© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA