Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Erfaringer med ladestasjon Kongens gate i Oslo

Startet av Elmo, torsdag 15. august 2013, klokken 18:20

« forrige - neste »

Elmo

Sitat fra: jkirkebo på fredag 09. august 2013, klokken 03:37
Sitat fra: Yagi på torsdag 08. august 2013, klokken 22:08
Her inne har det jo tatt helt av.  ;D  Er borte fra forumet noen få timer, og så er det 8 sider med nye innlegg som må pløyes gjennom for å holde seg oppdatert.  8) Phuu...  Skal bli godt å få bilen sin så man kan få gjort litt annet enn å lese om den.

Jeg sliter litt, leser nemlig alltid med funksjonen "nyeste innlegg". Men den viser bare 10 sider med 10 innlegg, dvs. 100 siste. Det har alltid holdt tidligere, men nå skjærer det seg. Skulle ønske det gikk an å få flere sider med "nyeste innlegg", evt. flere innlegg pr. side...

+1
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

cra

Jeg anbefaler å sette opp en RSS-leser hvis du gjerne vil ha med deg alt fra noen av forumene, men er mindre interessert i andre. Jeg abonnerte på alt tidligere, men disse Tesla-folkene har jo (forståelig nok; jeg er grønn av misunnelse!) tatt fullstendig av den siste tida!  ;D

Jeg har derfor satt opp RSS-leseren min til å bare abonnere på de forumene jeg finner interessante til daglig (i praksis forumene for de bilene jeg har selv pluss de generelle forumene for tekniske spørsmål, kjøp/salg og litt slikt). Hvert enkelt forum kan abonneres på separat, så da går det an å skreddersy det ganske bra. Det blir også en fin oversikt i kronologisk rekkefølge, og jeg kan også gå inn på bare enkelttråder dersom jeg ikke gidder å sjekke alt. Et dobbeltklikk på overskrifta åpner tråden i nettleseren. Synes det er mye raskere slik, for da kan jeg konsentrere meg om en og en tråd, i stedet for å lese alle trådene slik som i "nyeste innlegg"-lista. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

jche

Foreslår at det opprettes en egen knapp for nyeste innlegg MINUS tesla-trådene. Tesla er en tøff bil og alt det der, men den er ikke i min prisklasse, og jeg trenger ikke å se hundrevis av detaljspørsmål og -svar om Tesla hver eneste dag. De andre innleggene blir jo borte...

Ser jo RSS som en mulighet ja...
Lykkelig eier av Opel Ampera E :)
Electric Blue med alt utstyr
Bestilt 19.09.16
Levert 22.05.17

Rio

Jeg har også etterlyst dette.

Ikke et vondt ord om Tesla, men til tider har 90 ut av de 100 nyeste omhandlet interne Tesla-diskusjoner, og hvem som får bilen når, og hvilken farge den er.

Det fleste ikke-Tesla-innleggene forsvinner jo før man får sett dem.

Dette kan enkelt fikses ved å lage en "alt uten Tesla"-søk (bare ekskluder det ene forumet) ved siden av "N" på toppen av siden.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

Rio

Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

jche

Lykkelig eier av Opel Ampera E :)
Electric Blue med alt utstyr
Bestilt 19.09.16
Levert 22.05.17

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA