Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hva kjennetegner dårlig batteripakke

Startet av dj_beirut, onsdag 14. august 2013, klokken 16:15

« forrige - neste »

dj_beirut

Hei

Jeg har kjøpt meg en ny Tekna og skal forsikre dette.. lurte på om dere vet om bra Miljø/Grønn/elbil forsikring med gode tilbud?

BE

Dersom du har handlet gjennom norsk forhandler, pleier de ha veldig gode tilbud.

Jeg betaler ca kr 2700,- for full kasko og 20 000km (Maks bonus). Dette er i Enter.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

phaugneland

Nå har vi fått et forsikringstilbud for medlemmer i Elbilforeningen gjennom WaterCircles. Syns du dette er et godt tilbud for deg?

http://elbil.no/mennesker/1048-medlemstilbud-pa-elbilforsikring
Nestleder i Norsk elbilforening. Har jobbet i Elbilforeningen siden juni 2012. Bruker til daglig BH Emotion elsykkel.

KaiRK

Jeg betaler 3800.- med full kasko, laveste egenandel og 25 000km pr. år i Storebrand. Postnr 1560
Larkollen
2012 Leaf Sølv
2014 TMS 85 Brun
2015 Cannondale Tramount 1

Trond Arve

Sitat fra: phaugneland på torsdag 08. august 2013, klokken 13:19
Nå har vi fått et forsikringstilbud for medlemmer i Elbilforeningen gjennom WaterCircles. Syns du dette er et godt tilbud for deg?

http://elbil.no/mennesker/1048-medlemstilbud-pa-elbilforsikring
Vanskelig å vite ettersom de ikke har en kalkulator. Kan jo alltids ringe, men da får man forsikringsselgerne på nakken...
Pendler Son - Oslo med Leaf. Kjørt P106 siden 2009, solgt etter 4 år og 70.000 km.

dj_beirut

Det eksempelet gjelder for en Mann 48 med 75% spart bonus. jeg er 33 og har ikke spart et eneste bonus poeng da jeg ikke har hatt bil tidligere. iallfall ikke bil registrert på meg selv.

Jeg har fått inn noen tilbud fra if og storebrand nå for super kasko ca 8000 kroner i måneden med 4000 i egen andel.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA