Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hviket forsikringsselskap velger jeg for min TMS

Startet av Signature #280, tirsdag 13. august 2013, klokken 23:55

« forrige - neste »

Lille Lance

Sitat fra: Longice på onsdag 19. februar 2014, klokken 20:08

Lurer på en ting, har du automatiske innfellbare speil? Eller i det hele tatt elektrisk innfellbare?
Nei .. . ingen elektrisk / automatiske innfellbare speil og heller ingen røde bremsecalippere fulgte med min bil  ::)
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

cstromme

Er elektrisk / automatiske innfellbare speil noe som kommer standard nå?
Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

stiantveitofficial

Sitat fra: cstromme på fredag 21. februar 2014, klokken 09:55
Er elektrisk / automatiske innfellbare speil noe som kommer standard nå?

Skal innom Tesla Skøyen i dag, da kan jeg spørre om dette  :)
2012 Audi A4 TDI firmabil.
Vuderer sterkt Tesla S 85 som firmabil i løpet av 2014!

Kagex

du får de hvis du har bestilt tech pakken etter prisjustering
P29687

stiantveitofficial

Sitat fra: Kagex på fredag 21. februar 2014, klokken 12:45
du får de hvis du har bestilt tech pakken etter prisjustering

Helt korrekt!
Var hos Tesla Skøyen i dag og innfellbare-speil er med i Tech-pakken.
2012 Audi A4 TDI firmabil.
Vuderer sterkt Tesla S 85 som firmabil i løpet av 2014!

daniel_mh83

jeg bestillte 28/10-13. med tech pakke å det der. kan jeg forvente eletrisk innfellbare speil osv?vet det sto noe om det før i denne tråden! har forøvrig brukket armen på fotballkamp idag! håper gibsen/oprasjon er tatt av eller før bilen kommer, i slutten av mars! vis ikke blir det mye kjøring på dama ;--8

stiantveitofficial

Sitat fra: daniel_mh83 på fredag 21. februar 2014, klokken 20:03
jeg bestillte 28/10-13. med tech pakke å det der. kan jeg forvente eletrisk innfellbare speil osv?vet det sto noe om det før i denne tråden! har forøvrig brukket armen på fotballkamp idag! håper gibsen/oprasjon er tatt av eller før bilen kommer, i slutten av mars! vis ikke blir det mye kjøring på dama ;--8

Mest sannsynlig ikke, innfellbare speil kom med prisjusteringen sa de hos Tesla i dag.

God bedring med armen, du kommer fint til å kunne kjøre med en arm. Hadde du brukket høyre ankel hadde det vært verre  :)
2012 Audi A4 TDI firmabil.
Vuderer sterkt Tesla S 85 som firmabil i løpet av 2014!

daniel_mh83

stiantveitofficial takk for svar :-)litt synd at det ikk kom med da! men har jo fått bilen 100000 ca billigere da. så da går det  fint:-)

espenlg

S85 | Grå | 19" | Alt utstyr minus luft, hylle og 7-seter.
Bestilt 06.09.13 | Bekreftet 09.09.13 | VIN 24.09.13 | I produksjon 03.01.14 | Levering 21.02.14

frekri

I dag fikk jeg min.

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit! Finnes det en knapp for å stille ned hestekreftene? :)
Model S85 - grå, luft, pano, lydstudio, tech
Bestilte 10. sep
Bekreftet 11. sep
VIN 6. des.
Building 10. jan
In transit 15. jan
Levert 25. feb 2014

Newbee

Sitat fra: frekri på tirsdag 25. februar 2014, klokken 21:03
I dag fikk jeg min.

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit! Finnes det en knapp for å stille ned hestekreftene? :)

Du kan prøve en slik under pedalen:

http://www.sledstore.no/spiralfjar-universal

Model S "RAVEN" PERFORMANCE LUDICROUS MODE

bakskj

Sitat fra: frekri på tirsdag 25. februar 2014, klokken 21:03
I dag fikk jeg min.

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit! Finnes det en knapp for å stille ned hestekreftene? :)

Bygget i 2014, da har du H14 i vinnummeret? Premiespørsmålet nå er om du fikk automatisk innfellbare speil?
TM3 LR AWD

paalv

Sitat fra: bakskj på torsdag 27. februar 2014, klokken 13:23
Sitat fra: frekri på tirsdag 25. februar 2014, klokken 21:03
I dag fikk jeg min.

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit! Finnes det en knapp for å stille ned hestekreftene? :)

Bygget i 2014, da har du H14 i vinnummeret? Premiespørsmålet nå er om du fikk automatisk innfellbare speil?

H14 betyr ikke noe. Alle med 85 kW får nå H1, og sifferet etter er vilkårlig. Det er 6. siffer jeg har mistanke om at betyr noe, om det er 2 eller 3.
frekri har 2.
8)
S85 svart / svart skinn, pano, luft og alle pakkene  - VIN 25111, bekr. 27.9.13, lev. 15. mars i Drammen.

Danii

#1078
I går var endelig dagen vår til å motta vår bruuuune model S. Vi ble møtt av en ung kar/gutt som gikk igjennom alle tekniske detaljer (som jeg visste fra før :-), men ikke min samboer). Var uheldig med at dørhåndtaket på førersiden ikke gikk opp, men de fikset det på 1 time. Det som virket litt rart var at DS'en vår reiste hjem for dagen, så vi fikk en annen. Etter ca 1 time dro han også:p. Så kom den tredje og fartalte at alt var ready to go!
Men FY FLATE hvor deilig bilen er å kjøre!!. Jeg er egentlig glad at vi ikke gikk for performance for aksen er helt syk uansett!. Antispinn slår inn når man tråkker pedalen fort ned, selv om man kjører i 50 km/t. Og for de raringene her inne som klager på setene. FOR NOE TULL!. Beste setene jeg har sittet på i noen bil, helt klart. Tror jeg kjørte 20 mil i går, allt var bare helt perfekt!. Og vi var en av de heldige som fikk elektriske innfolbare speil. Hadde et lite problem da vi kom hjem at low 12v battery kom opp. Men når jeg kjørte med fullt batteri igjen i dag var allt ok:-).

Hilsen en superfornøyd EL-bil kjører:-):-):-)

maxmekker

Herlig å lese Danii, grattis. Legg ut noen gode bilder i skryte tråden, ikke mange brune som ruller rundt på veiene. Har en da , som suser forbi arbeidsplassen hver dag her i Drammen, og den fargen ser virkelig lekker ut .

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA