Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hviket forsikringsselskap velger jeg for min TMS

Startet av Signature #280, tirsdag 13. august 2013, klokken 23:55

« forrige - neste »

turbolurbo

Ja, og det ser bedre ut "live" enn mobilkameraet greier å fange.

La til noen flere bilder i innlegget.
2019 TM3P

Olav78

Dørene var råtøffe!! Bytter gjerne med deg!
Model S P85
Model X 90D bestilt juni 2016

Øyvind.h

Sitat fra: turbolurbo på mandag 16. desember 2013, klokken 23:43
Ja, og det ser bedre ut "live" enn mobilkameraet greier å fange.

La til noen flere bilder i innlegget.
Synes du har hatt flaks med dørene. :) passer bra på hvit bil!
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Tuxedo

P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

jazz56

Da fikk jeg bilen i dag. Tusen takk til Trond for hyggelig og profesjonell overlevering! Må si jeg er imponert over den gode stemninga på Tesla Lade - til tross for mye stress og masete kunder:)
Bilen var topp, Salto laderen fungerer utmerket(32Amp/400v) og ingen problemer så langt:)!!
Tesla Model S - leveres desember
Kjører i dag Touran R Edition 170 HK DSG
Mazda CX 5 Sport
Bor i El-bil bygda Orkdal, 40 km sør-vest for Trondheim

Øggen

#980

Dette gjør bilen litt unik! Blir nesten som en Tesla Model S "Individual" ,


Må si jeg likte dette veldig mye. Vil også ha !!!!!!!!!!

cra

Når det ser så bra ut er det ingen grunn til å få det byttet. Tøft å kunne skilte med en "one of".  :D
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

turbolurbo

Sitat fra: cra på onsdag 18. desember 2013, klokken 00:01
Når det ser så bra ut er det ingen grunn til å få det byttet. Tøft å kunne skilte med en "one of".  :D

Ja, jeg har bestemt meg for å beholde dørsidene som de er. It's definately a keeper ;D

2019 TM3P

stianrod

Sitat fra: turbolurbo på onsdag 18. desember 2013, klokken 12:57
Sitat fra: cra på onsdag 18. desember 2013, klokken 00:01
Når det ser så bra ut er det ingen grunn til å få det byttet. Tøft å kunne skilte med en "one of".  :D

Ja, jeg har bestemt meg for å beholde dørsidene som de er. It's definately a keeper ;D

Helt riktig avgjørelse.  Gratulerer med "The Special One" ;)
P3349 Model S, rød, tan, gloss, pano, alt minus barneseter til Trondheim
20. des kl. 10.00 = Julaften! ;) 
18. des EL 29597                                        10.juli "Sourcing Parts..."
16. des "henting og levering..."                    13.mai Paperwork Complete
18. nov telefonen fra DS                             09.mai Finalize
5. nov "In transit..."                                      09.april P3349/Faktura701
1.nov "In production..."                                 02.april RN927488
27.aug VIN 21249                                        01.april Verifiserer konto

turbolurbo

2019 TM3P

chal

#985
Jeg synes vel at jeg bør melde fra jeg og at jeg har fått min S85 blå og hatt den en uke. Helt klart fornøyd. Bilen representerer jo et kvantesprang og lar seg ikke sammenlikne med andre biler. Tesla er første klare tegn på at eldrift vil ta over fra fossil (som det heter). Revolusjon. Morsomt å oppleve og få ta del i!
Jeg er uenig i at finish er dårlig. Jeg synes den er elegant og minimalistisk. Lydanlegget (har pakken) er veldig bra. DAB funker bra.
Alt er vel kort og godt.
Lading kan knirke litt, men ved å lese bruksanvisning og gjøre ting i rekkefølge går det bra. Hjelper å låse opp bilen før man setter i UMC i bilen. når lading så har startet (grønn blinking) kan jeg låse og gå (eller gå og "walk away"låse) :-)

Det har vært en særdeles morsom ventetid med mye lesing på forum. Må nesten si takk for følget! Til de som ikke har fått bil enda vil jeg si: Husk at negative opplevelser er overrepresentert her. Det er naturlig at de som har vansker vender seg til forumet med dem. Man kan nok lett få et for negativt inntrykk av bilen og dens service hvis man ikke tenker på det.

Jeg synes bilen er særdeles bra og min kontakt med Tesla har vært knirkefri!

Ha en God Tesla-jul med eller uten bil!

CH

PS
Det jeg liker aller best med bilen er stillheten!
DS

Dvergen196

Godt å høre, blir jo nervøs av å lese her inne av og til :D

Grattis med ny bil 8)
Model X 90D AP2 Levering 18/3-17
P85D 2015 Solgt
P85 2013 Solgt

Gusse

#987
Trodde aldri dagen skulle komme, spesielt med alle opp og nedturer i forhold til finasiering, men i dag skjedde det altså. 0545 reiste jeg og min samboer til Steinkjer(svigerfar som sjåfør, da den j***a gamle fossilbilen bestemte seg for å punktere i går kveld...en annen historie), så tog videre til Leangen og Lade Arena. Ble møtt av en trivelig gjeng, tydelig preget av 12timers dager 7 dager i uken, men dog veldig trivelig. De slo gjerne av en prat over en kopp kaffe, mens jeg ventet på min DS, som var opptatt med en annen veldig fornøyd Tesla jomfru fra Brønnøysund(gjerne gi deg til kjenne). Thomas var ganske opptatt, så fikk omvisning av bilen av en annen trivelig kar fra Oslo senteret, utflytta trønder. Alt var som det skulle. Dekkene var på, gummimattene og sommerdekkene ble kjapt lagt inn i bilen. En liten detalje min samboer så, var en overflate ripe/er på ett punkt på bakskjerm, der luken dekker. God klaring på bakluken, så det var ikke det. Veldig lite. Han som hadde omvisning sa at hvis dette ville plage oss, så insiterte han å fikse det. En av klargjørerne kom med en maskin og prøvde. Ble litt bedre, men fremdeles et lite merke. Han skulle notere seg det, og det var bare å komme innom, så skulle de ta en grundig runde på det. Noen synes vel at det er da dumt å kjøre derifra uten å få det fikset, men anså ripene som av en sånn art, at når jeg har lempet sommerdekken ut av bilen, så har jeg nok 4 tilsvarende merker der.
Ble litt venting, men det var ikke Tesla sin feil. Nok en gang somlet min bank. De hadde ikke sendt bekreftelse på innbetalt beløp, og selv etter purring fra Thomas, kom aldri denne bekreftelsen. Thomas sa tilslutt at vi skulle bare kjøre. Lykkelig og litt redd kjørte vi hjemover. Først litt forsiktig, så litt tøffere.
Ble litt travelt pga jobb, så jeg fikk et bittersweet forhold til navigasjonen sin antatt klokkeslett for ankomst til destinasjon. Klart jeg elsker alt med denne bilen: draget når du tråkker ned pedaln, regenerering, cruisecontrol, håndtakene, belysningen, felgene, lakkfargen, setene, lukten, app med alt som følger med den.....så at det i dag var klokkeslett for ankomst til destinasjon som fenget meg, ja det var litt overaskende....men så hadde jeg dårlig tid, og tiden stemte på en prikk...på minuttet. Nå står den å koser seg på lading, å ja jeg skjønner greia med å sjekke Tesla app i ny å ned, bare for å se hvordan det går med skjønnheten. Fikk ikke blå adapter, som forventet, men fikk lovnad på det berømte gavekortet på 2500,-
Det som var litt dumt var at det ikke var i systemet enda, så jeg måtte cashe ut 3900,- i gummimatter. Vel, finner nok noe å bruke 2500 på senere vil jeg tro(har kjøpt service pakke).
Gleder meg til å ut å kjøre igjen. Abern med turen hjem var at det var et griseføre, så bilen ser ikke nyvasket ut lengere for å si det sånn;)

Gusse

Glemte å si:
Opplevde noe rart. Etter jobb, så skulle vi ta bilen. Skjermen var svart, displayet ved rattet staterte Car off. Trykket flere ganger på bremsen, så "startet" den....fremdeles svart skjerm. Kjørte hjem, restartet bil, alt ok. Ringte Tesla. Skru av Energy saving, hadde tydelivis gått i deep sleep eller noe sånt, derfor så treg til å "våkne". Tok lading med en gang, men så seeeeeeeennt på 13A schuko:-/
Skal ut å kjøre 6mil, 12 mil på tanken...lets go:)

valvolainen

Dette er jo nesten som når var litt yngre og hadde min første radiostyrte bil...
Lade i etpar laaaaange timer, så er det fem min med kjøring før en må lade igjen.
(Lader på 9A hjemme... det går jo ikke akkurat fort..)
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA