Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hviket forsikringsselskap velger jeg for min TMS

Startet av Signature #280, tirsdag 13. august 2013, klokken 23:55

« forrige - neste »

Øggen

Sitat fra: getor på søndag 24. november 2013, klokken 09:22
Nå har jeg hatt bilen i 3 uker og kjørt ca 2,000 km. Min konklusjon så langt, bortsett fra noen hickups i forbindelse med leveringen, er at jeg aldri har kjørt bedre bil! Jeg har hatt BMW 528, Merceds S320 i løpet et de siste 10 årene til sammenligning - og en, var å få iPhone koblet til. Dernest var det å komme seg ut i verden med herligheten. Og det bød ikke på en eneste overraskelse, bortsett fra - å venne seg til at blinklyshendelen ikke er den øverste...

Det kan virke litt underlig når man leser fora men jeg har fått en bil fullstendig lytefri (bank i bordet!) som oppfører seg som den skal,

Ektefellen bryr seg overhode ikke om bil. For henne er det noe å komme seg fra A til B og "hysteriet" er en mannegreie. Da jeg annonserte kjøpet så var reaksjonen en skuldertrtrekning og kommentar om at el-bil lukter trøbbel, ny biltype og ikke aner hva DU får og at det var bortkastede penger... Ikke inspirert ei heller inspirerende med andre ord.

Det tok en Harry-tur over grensen med mor bak spakene og pipen fikk en annen lyd. Et menneske som i et halvlangt liv ikke har brydd seg det døyt om biler har blitt Tesla-frelst! Og nå er det ingen grenser for hvor lange turer som er artig å kjøre :-)

Poenget er at denne bilen gjør noe med en. Det er et paradigmeskifte på mer enn ett område. Det enkle, det oversiktlige, komforten og kvikkheten og designet  gjør bare at man opplever en helt ny kjørefølelse.

Ingen epistel for de som har men for de som går og venter. Det er en pineful ferd fra man trykker knappen for kjøp til man har herligheten på tunet. Men det er verd det. Hver dag i pinsel gis tilbake med nær himmelsk opplevelse av det nye og grensesprengende  ;)

Ikke ny-religiøs men tett på...

Herlig.
Håper på samme reaksjon fra min fru. Møter lite forståelse for tidsbruk på fora, prat og venting.

Bonefish

Sitat fra: getor på søndag 24. november 2013, klokken 09:22
Nå har jeg hatt bilen i 3 uker og kjørt ca 2,000 km. Min konklusjon så langt, bortsett fra noen hickups i forbindelse med leveringen, er at jeg aldri har kjørt bedre bil! Jeg har hatt BMW 528, Merceds S320 i løpet et de siste 10 årene til sammenligning - og de kommer ikke nær i kjøreopplevelse.

Bilen er presis, tight, stille og veldig komfortabel. Det nøkterne indre er en lettelse, med alt av knotter og krimskrams pakket inn i skjermen som forøvrig
er en fryd for øye og ikke minst uhyre praktisk. Og alt er intuitivt og enkelt!

Helt bevisst valgte jeg å kjøpe min P85+ uprøvet. Jeg kjenner meg så godt at hadde jeg gjort det så hadde ventetiden blitt en forferdelig pinefull opplevelse, enda mer enn hva den vitterlig ble. All info som finnes på nettet var lest, sett og utforsket mange ganger over da overlevering fant sted. Det eneste jeg ba om av tips fra han som skulle levere bilen, var å få iPhone koblet til. Dernest var det å komme seg ut i verden med herligheten. Og det bød ikke på en eneste overraskelse, bortsett fra - å venne seg til at blinklyshendelen ikke er den øverste...

Det kan virke litt underlig når man leser fora men jeg har fått en bil fullstendig lytefri (bank i bordet!) som oppfører seg som den skal, helt efter boken. Den lader som en drøm, det er ikke noe som ikke er i plan, ikke noe som skrangler eller rister, alt virker. Bilen er ganske enkelt perfekt!

Ektefellen bryr seg overhode ikke om bil. For henne er det noe å komme seg fra A til B og "hysteriet" er en mannegreie. Da jeg annonserte kjøpet så var reaksjonen en skuldertrtrekning og kommentar om at el-bil lukter trøbbel, ny biltype og ikke aner hva DU får og at det var bortkastede penger... Ikke inspirert ei heller inspirerende med andre ord.

Det tok en Harry-tur over grensen med mor bak spakene og pipen fikk en annen lyd. Et menneske som i et halvlangt liv ikke har brydd seg det døyt om biler har blitt Tesla-frelst! Og nå er det ingen grenser for hvor lange turer som er artig å kjøre :-)

Poenget er at denne bilen gjør noe med en. Det er et paradigmeskifte på mer enn ett område. Det enkle, det oversiktlige, komforten og kvikkheten og designet  gjør bare at man opplever en helt ny kjørefølelse.

Ingen epistel for de som har men for de som går og venter. Det er en pineful ferd fra man trykker knappen for kjøp til man har herligheten på tunet. Men det er verd det. Hver dag i pinsel gis tilbake med nær himmelsk opplevelse av det nye og grensesprengende  ;)

Ikke ny-religiøs men tett på...
+1 Gleder meg sykt :)
Bergen:

P85 Svart  #2922 Vin: 18479
Levert Bergen 2/12/13

TK Askøy

Sitat fra: getor på søndag 24. november 2013, klokken 09:22
Nå har jeg hatt bilen i 3 uker og kjørt ca 2,000 km. Min konklusjon så langt, bortsett fra noen hickups i forbindelse med leveringen, er at jeg aldri har kjørt bedre bil! Jeg har hatt BMW 528, Merceds S320 i løpet et de siste 10 årene til sammenligning - og de kommer ikke nær i kjøreopplevelse.

Bilen er presis, tight, stille og veldig komfortabel. Det nøkterne indre er en lettelse, med alt av knotter og krimskrams pakket inn i skjermen som forøvrig er en fryd for øye og ikke minst uhyre praktisk. Og alt er intuitivt og enkelt!

Helt bevisst valgte jeg å kjøpe min P85+ uprøvet. Jeg kjenner meg så godt at hadde jeg gjort det så hadde ventetiden blitt en forferdelig pinefull opplevelse, enda mer enn hva den vitterlig ble. All info som finnes på nettet var lest, sett og utforsket mange ganger over da overlevering fant sted. Det eneste jeg ba om av tips fra han som skulle levere bilen, var å få iPhone koblet til. Dernest var det å komme seg ut i verden med herligheten. Og det bød ikke på en eneste overraskelse, bortsett fra - å venne seg til at blinklyshendelen ikke er den øverste...

Det kan virke litt underlig når man leser fora men jeg har fått en bil fullstendig lytefri (bank i bordet!) som oppfører seg som den skal, helt efter boken. Den lader som en drøm, det er ikke noe som ikke er i plan, ikke noe som skrangler eller rister, alt virker. Bilen er ganske enkelt perfekt!

Ektefellen bryr seg overhode ikke om bil. For henne er det noe å komme seg fra A til B og "hysteriet" er en mannegreie. Da jeg annonserte kjøpet så var reaksjonen en skuldertrtrekning og kommentar om at el-bil lukter trøbbel, ny biltype og ikke aner hva DU får og at det var bortkastede penger... Ikke inspirert ei heller inspirerende med andre ord.

Det tok en Harry-tur over grensen med mor bak spakene og pipen fikk en annen lyd. Et menneske som i et halvlangt liv ikke har brydd seg det døyt om biler har blitt Tesla-frelst! Og nå er det ingen grenser for hvor lange turer som er artig å kjøre :-)

Poenget er at denne bilen gjør noe med en. Det er et paradigmeskifte på mer enn ett område. Det enkle, det oversiktlige, komforten og kvikkheten og designet  gjør bare at man opplever en helt ny kjørefølelse.

Ingen epistel for de som har men for de som går og venter. Det er en pineful ferd fra man trykker knappen for kjøp til man har herligheten på tunet. Men det er verd det. Hver dag i pinsel gis tilbake med nær himmelsk opplevelse av det nye og grensesprengende  ;)

Ikke ny-religiøs men tett på...

Veldig artig lesning! Her var det også mye jeg kjente igjen for min egen del. Jeg opplever at alt fungerer helt glimrende, inkludert entusiasmen fra min bedre halvdel. Litt overraskende er det også at ladingen UTEN blått adapter er uproblematisk. Jeg klarer meg så langt helt greit med 13A/230V (som i praksis er kun 212V siden jeg ligger langt fra trafo).
90D mottatt desember 2015
S85 mottatt september 2013, solgt

Lokführer

Da har vår lille familie endelig fått sitt foreløpig siste tilskudd. Vi hentet bilen i Sandnes og fikk kjempebra service fra Martin. Etter en raske innføring, siden vi kom litt sent og i grunnen visste "alt" om bilen fra før, så kjørte vi Nordsjøveien sørover i fantastisk sollys. Helt magisk!
Planen var å kjøre inn på E39 fra Egersund, men GPS ville at vi skulle kjøre hele Nordsjøveien. (OK, jeg fulgte ikke med..)
Det var isete, rett rundt nullen, mange stigninger og fall og enda flere 180 grader hårnålsvinger. Fruen hadde hjertet i halsen halve turen, men TMSen førte oss trygt fram. Det er vel ikke veldig vanlig at elbiler kjører denne strekningen på vinterstid, for den er ganske strømkrevende. Til sommeren skal vi uansett gjenta turen, for opptil flere ganger tok utsikten pusten fra oss. Spesielt over bakketoppen hvor veien "forsvant" og man så rett ut i Jøssingfjorden i kraftig måneskinn og blikkstille vann.
Fra Flekkefjord tok vi E39 til Lyngdal hvor vi ville prøve Superchargeren, slik at vi kunne vise bilen fra til venner og familie. En matbit og et toalettbesøk=30mil på "tanken." Og jaggu stimlet folk seg rundt bilen da den ble koblet til.
Dagens gullkorn fra fruen da vi skulle vise bilen til sviger: "Bare la bilen stå og svive til de kommer."
Fruen fikk også erfare at det kan vare en god idé å være forsiktig med å svinge når man tråkker pedalen flat ved en forbikjøring, men bilens fantastiske tractioncontrol ordner opp i det meste.
Nå er helga forbi, 50 mil er tilbakelagt og jeg gleder meg til jeg skal ut å kjøre igjen. Terningkast 12, minst.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

chal

Takk for flott rapport. Det er mye man kan lese på forum - her også flott naturskildring av Jøssingfjorden - engang i begivenhetenes sentrum. "The Navy is here".

Jærbuen

Sitat fra: chal på mandag 25. november 2013, klokken 11:24
Takk for flott rapport. Det er mye man kan lese på forum - her også flott naturskildring av Jøssingfjorden - engang i begivenhetenes sentrum. "The Navy is here".

Kjørte du på de såkalte heilårsdekka på 0-føre, eller vinterdekk?
Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD

coskars

Hentet min sølvgrå P85 Fredag 22 nov kl 10 på Alnabru. Grunnen til at jeg ikke har lagt ut før her er en utenlandsreise(ikke med Tesla). Det var forresten grusomt å være uten Teslan, og savnet bilen hver dag... :'(

Nå over til leveringen og mine første timer! Møtte opp på Alnabru, ble ikke møtt av DS, men av en annen (rookie) som skulle ta seg av selve utleveringen. Var kaotiske, men kontrollerte,  tilstander på Alna!  Denne gutten var ikke veldig kunnskapsrik, heldigvis hadde jeg lest meg opp på forumet, han hadde jobbet der i 2 uker. Hadde i underkant av en time før han skulle levere ut neste bil. Fikk heller ikke tid til å teste lading. Han fortalte at de skulle levere ut 33(!) biler denne dagen!!!
Fikk gått raskt over bilen, den så etter mitt skjønn, helt perfekt ut. Fulladet var den også!
Jeg hadde bestilt vinterdekk fra Tesla, og fikk dette montert på. Jeg var slett ikke sikker på dette, siden det var vanskelig å få svar om dette fra DS. Jeg fikk dog Aero felger..

Siden jeg aldri har kjørt Tesla før, bare bestilt og håpet på det beste, var jeg litt nervøs ut av parkeringsplassen. Hvor hissig var den, hvordan mye skulle jeg tråkke inn gassen, regen, osv osv.. Da var det godt å kunne lene seg på Creep Mode ved utkjøring fra P-plass.
Etter bare noen hundre meter fant jeg tonen med bilen meget kjapt! Helt nydelig bil! Misforstå meg rett, men jeg følte at dette var som å kjøre en helt vanlig bil, trengte ikke tenke på noe som helst. Bilen bare svevde bortover veien!

På vei til Fredrikstad tok jeg en stopp innom On the run Vestby, tok meg en matbit, fikset autopass og gikk ut får å se litt på bilen - Jeg har vært veldig usikker på Sølv metallic siden jeg bestilte bilen, men nå var jeg sikker - Helt rett! Og har ikke sett så mange andre som har det heller - positivt! Mye grå og sort for utlevering på Alna.

Veien bar videre til Fredrikstad. Testet å gi litt gass av og til, men langt fra bånn gass.. Det er helt drøyt. Man skal nok også ta det litt med ro med myke vinterdekk (Nokian R2)..
Allikevel var det å kjøre mest økonomisk, planlegge regen\gass og ha mest flyt - det jeg synes var mest spennende!

Feilmelding om tyre pressure system kom av og til - men gikk ut i fra at dette var en typisk feilmelding av liten betydning.. (?)

Vel hjemme - nå skulle jeg teste det jeg var aller mest skeptisk til! Lading.
Vel, det funket fett på første forsøk! Og det har funket fint hittil! Det kan hende med noen feilmeldinger om " cable problem" av og til - men det er bare å kjøre ladeprosedyren på nytt - ingen stor sak!
Lader på 13A hjemme, synes det funker greit. Når det er sagt holder jeg på å få lagt opp 32A 3fas 400v med Salto løsning på jobben - det blir jo artig!
Jeg har ellers 1-2 dager i Oslo i uken, så jeg er ikke den som kjører mest. .

Første tur med familien var allerede samme kveld - 2 barneseter bak med isofix - på tur til Mc.Donalds i Sarpsborg :D   Fikk godkjent av eldste datter (3,5år), som fra før er vant til å kjøre suv  8) :D

Kona? Ja hun har vært skeptisk til dette "elbil-greiene".. På søndagen tvang jeg henne til å ta Teslan.. Etter en kjapp intro, dro hun faktisk av gårde.. Etter noen timer kom hun tilbake igjen.. Hun var frelst!! :D Har aldri hørt hun har snakket om en bil på denne måten før(hun er meget lite intr i bil)... Så nå virker det som om teslan blir konebilen og jeg må kjøre diesel suven igjen :-\   

Nå er jeg tilbake etter en liten reise, og det var helt nydelig å sette seg i Teslan i dag morges, oppvarmet og ferdig ladet med den nye Appen. Supert!

Takk for meg!



Sølvgrå P85, november 2013.
Fredrikstad

Lokführer

#862
Sitat fra: Jærbuen på mandag 25. november 2013, klokken 21:36
Sitat fra: chal på mandag 25. november 2013, klokken 11:24
Takk for flott rapport. Det er mye man kan lese på forum - her også flott naturskildring av Jøssingfjorden - engang i begivenhetenes sentrum. "The Navy is here".

Kjørte du på de såkalte heilårsdekka på 0-føre, eller vinterdekk?
Hakka 7 piggdekk. Hadde det vært Heilårsdekkene, så hadde jeg snudd.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

bb

Sitat fra: coskars på torsdag 28. november 2013, klokken 13:44
Feilmelding om tyre pressure system kom av og til - men gikk ut i fra at dette var en typisk feilmelding av liten betydning.. (?)
Gratulerer med nydelig bil :D
Jeg fikk også tyre pressure-melding. Løsningen var å resette i menyen. Du må kjøre i minst 10 minutter før resettingen er ferdig. Etterpå fikk jeg aldri melding igjen. Jeg tipper det har noe med at bilen kom til Norge på sommerdekk og ble lagt om til vinterdekk.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Aage M.

Sitat fra: coskars på torsdag 28. november 2013, klokken 13:44
Hentet min sølvgrå P85 Fredag 22 nov kl 10 på Alnabru. Grunnen til at jeg ikke har lagt ut før her er en utenlandsreise(ikke med Tesla). Det var forresten grusomt å være uten Teslan, og savnet bilen hver dag... :'(

Nå over til leveringen og mine første timer! Møtte opp på Alnabru, ble ikke møtt av DS, men av en annen (rookie) som skulle ta seg av selve utleveringen. Var kaotiske, men kontrollerte,  tilstander på Alna!  Denne gutten var ikke veldig kunnskapsrik, heldigvis hadde jeg lest meg opp på forumet, han hadde jobbet der i 2 uker. Hadde i underkant av en time før han skulle levere ut neste bil. Fikk heller ikke tid til å teste lading. Han fortalte at de skulle levere ut 33(!) biler denne dagen!!!
Fikk gått raskt over bilen, den så etter mitt skjønn, helt perfekt ut. Fulladet var den også!
Jeg hadde bestilt vinterdekk fra Tesla, og fikk dette montert på. Jeg var slett ikke sikker på dette, siden det var vanskelig å få svar om dette fra DS. Jeg fikk dog Aero felger..

Siden jeg aldri har kjørt Tesla før, bare bestilt og håpet på det beste, var jeg litt nervøs ut av parkeringsplassen. Hvor hissig var den, hvordan mye skulle jeg tråkke inn gassen, regen, osv osv.. Da var det godt å kunne lene seg på Creep Mode ved utkjøring fra P-plass.
Etter bare noen hundre meter fant jeg tonen med bilen meget kjapt! Helt nydelig bil! Misforstå meg rett, men jeg følte at dette var som å kjøre en helt vanlig bil, trengte ikke tenke på noe som helst. Bilen bare svevde bortover veien!

På vei til Fredrikstad tok jeg en stopp innom On the run Vestby, tok meg en matbit, fikset autopass og gikk ut får å se litt på bilen - Jeg har vært veldig usikker på Sølv metallic siden jeg bestilte bilen, men nå var jeg sikker - Helt rett! Og har ikke sett så mange andre som har det heller - positivt! Mye grå og sort for utlevering på Alna.

Veien bar videre til Fredrikstad. Testet å gi litt gass av og til, men langt fra bånn gass.. Det er helt drøyt. Man skal nok også ta det litt med ro med myke vinterdekk (Nokian R2)..
Allikevel var det å kjøre mest økonomisk, planlegge regen\gass og ha mest flyt - det jeg synes var mest spennende!

Feilmelding om tyre pressure system kom av og til - men gikk ut i fra at dette var en typisk feilmelding av liten betydning.. (?)

Vel hjemme - nå skulle jeg teste det jeg var aller mest skeptisk til! Lading.
Vel, det funket fett på første forsøk! Og det har funket fint hittil! Det kan hende med noen feilmeldinger om " cable problem" av og til - men det er bare å kjøre ladeprosedyren på nytt - ingen stor sak!
Lader på 13A hjemme, synes det funker greit. Når det er sagt holder jeg på å få lagt opp 32A 3fas 400v med Salto løsning på jobben - det blir jo artig!
Jeg har ellers 1-2 dager i Oslo i uken, så jeg er ikke den som kjører mest. .

Første tur med familien var allerede samme kveld - 2 barneseter bak med isofix - på tur til Mc.Donalds i Sarpsborg :D   Fikk godkjent av eldste datter (3,5år), som fra før er vant til å kjøre suv  8) :D

Kona? Ja hun har vært skeptisk til dette "elbil-greiene".. På søndagen tvang jeg henne til å ta Teslan.. Etter en kjapp intro, dro hun faktisk av gårde.. Etter noen timer kom hun tilbake igjen.. Hun var frelst!! :D Har aldri hørt hun har snakket om en bil på denne måten før(hun er meget lite intr i bil)... Så nå virker det som om teslan blir konebilen og jeg må kjøre diesel suven igjen :-\   

Nå er jeg tilbake etter en liten reise, og det var helt nydelig å sette seg i Teslan i dag morges, oppvarmet og ferdig ladet med den nye Appen. Supert!

Takk for meg!

Takk for et velskrevet og flott innlegg, samt fine bilder. (Jeg har selv valgt sølv, og kan vel ikke sies å være helt objektiv, men enig med deg; lekker farge til denne bilen). :-)

kjelsås1978


Philip Marlowe

Sitat fra: kjelsås1978 på torsdag 28. november 2013, klokken 19:41
Alle farger er nydelig til denne bilen:)

Ja, uansett hvilken farge man velger så blir det et riktig valg  ;)
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

morten007

Jeg fikk utlevert min svarte P85 i dag på Lade av Mathias.
Veldig imponert over hvor bra servicenivået og feedbacken fra de ansatte på Lade har vært helt siden jeg bestilte bilen min via mobilen en sen kveld i mai!

Takk også til Sindre og gjengen på Tempe Dekkservice for gode løsninger og service.

Nå står bilen å lader på 13A i garasjen.  Det går ikke så fort, men det er jaggu verdt å vente.

For en bil!
P85   VIN13889 svart, svart, grå 21" (solgt)
P85D VIN 67886, Sølvgrå, 21" grå, carbon, panorama, svarte nextgen-seter +++ (solgt)

NorwegianX

Hentet ut et strøkent eksemplar på Alna i kveld.

Den sto på Aero felger da jeg ankom. Men siden jeg ikke liker designet så ba jeg om å få de byttet.
Etter få minutter ble det lagt om til originale 19" i stedet. Det ble for øvrig Nokian R2 i stedet for Pirelliene som jeg hadde bestilt. Og det er helt ok for meg.

Stor takk til DS og servicefolkene på verkstedet!

Nordstrand, Oslo
Model S P85, November 2013

TerjeV

Årets klimaks ble på Forus tirsdag denne uken kl 13.00. Min hyggelige DS i Stavanger (Martin) ble avlastet av en like hyggelig utlånt DS fra Trondhjem (Thomas). Den Sorte Dame sto klar fulladet ved annkomst. Skinnende blank og bare ventet på meg! Bilen var ferdig skoddd med mine Michelin Xi3 som jeg hadde levert inn før helgen. Fikk tidlig beskjed fra DS at dekk og felger var en usikkerhet, og at om jeg ville kjøpe dette selv så var det det tryggeste. Fikk derfor tilsendt vinterdekk og sensorer hjem på døra fra Tire Rack ila en uke. Aldeles knirkefri løsning i sterk kontrast til alle sytepavene som selv kreerer problemer ved å ikke høre på anbefalingene og fortsatt "krever" at vinterrdekk skal fremskaffes av Tesla... jaja, de om det!
Bilen ble gjennomgått av Thomas og meg + at en meget hjelpsom senior her på forumet tilbød seg å bli med for å kvalitetssikre! Dette er jo en av det gode synergiene en får ved å bruke forumet her! Tusen takk :) De eneste bemerkningene vi kunne finne var "hologrammer" etter en sikkert tidspresset klargjøring samt at det ene dekselet over takbøyle festet manglet. Disse to tingene ble ordnet ved at DS tilbød å ta regningen for ny detailing  :D og at det lille dekselet skulle bli tilsendt meg. Trodde jeg fant en ting til å bemerke, og det var at de hadde glemt å legge "sommerdekkene" inn i bilen ::) - DS: Du skal da ikke behøve å drasse rundt på dekk i bilen på jomfruturen.... - de skal vi få sendt hjem til deg! - Hva gir dere??  :D
Har nå kjørt rundt med Teslaglis i 500 km og har ett snitt forbruk på 197 Wh/km. Dette er et forbruk som jeg er meget fornøyd med da jeg har hatt både småkjøring og 2,5 dagpendlinger inkl flere undersjøiske tuneller med 160 km /dag. (500 km for under 100 lappen  :P)
Michelin dekkene er helt topp å kjøre på med 45 psi... har ikke hatt kuldegrader ennå, men er meget fornøyd så langt...
Den Sorte Dame har infridd så det holder.... ALT er bare velstand, finnish, ytelse, komfort, -jeg er strålende fornøyd og kan bare ønske alle dere som fortsatt venter: Gled dere... det blir ikke forgjeves!
Karmøy -
TMS 85 Levert 26.11.2013 - solgt 28.05.2016
Mercedes B 250 Electric 2017 Siden August 2016
E-tron fra Juni 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA