Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hviket forsikringsselskap velger jeg for min TMS

Startet av Signature #280, tirsdag 13. august 2013, klokken 23:55

« forrige - neste »

jalias

På tur hjem fra tannlegen i Levanger i dag, møtte jeg min første TMS Signature langs veien like sør for Steinkjer. Tror denne bilen også ble observert ved en ladestolpe ved NTE Steinkjer på Lørdag.

Må bare si at det var et flott møte, nakkehårene mine reiste seg....og tannlegebesøket var glemt  ;)
Lurer bare nå på hvem denne heldige TMS eieren er, antageligvis en Nordtrønder...

Cowboystrekk

Den var vell ikke tilfeldigvis rød-ish? Da er det trolig den samme som jeg så på Levanger før helga.
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

jalias

rød-ish? ;D Mener den var mørk rød ja...er ikke det signature-rød?
Hadde vært konge å fått myse litt....leeenge til januar ???

Frodebo

Møtte også samme bil idag. Signatur-rød. Både på vei Levanger - Trondheim i morges og tilbake i ettermiddag. Ergo er det vel mer sannsynlig at bilen hører hjemme i sør av en som pendler i nord.
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

jalias

Jepp, men Trønder ja   8)

Noen som har sett/har Tesla Multibelegg Rød? Er spent på den fargen. Det er vel en slags metalic lakk?


Celter

Sitat fra: jalias på mandag 26. august 2013, klokken 20:52
Jepp, men Trønder ja   8)

Noen som har sett/har Tesla Multibelegg Rød? Er spent på den fargen. Det er vel en slags metalic lakk?

Jeg har sett den og får min Multicoat Red 28.sept. Gled deg, fargen er fantastisk. Beste rødfargen jeg har sett!
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

jalias

 ;D ;D ;D ;D  Takk, gleden og forventingene stiger dag for dag,

Celter

Sitat fra: Cirion på søndag 25. august 2013, klokken 07:22

Vi parkerte like godt der over natta fra fredag og tok oss en tur til Fjellbacka i går.



Dette likte jeg ikke. Fjällbacka er mitt sted. Tilbringer 100 døgn i året der. Hadde håpet å være første Tesla i Fjällbacka. :) By the way, neste gang du er i Fjällbacka, stikk innom sommerhuset mitt og lad bilen din med 400V 3-fas.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

OleJA

Sitat fra: jalias på mandag 26. august 2013, klokken 20:52
Jepp, men Trønder ja   8)

Noen som har sett/har Tesla Multibelegg Rød? Er spent på den fargen. Det er vel en slags metalic lakk?
Det stod 15 Model S i parkeringskjelleren på Lade idag, deriblant flere rød. Så fine ut de  8)
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

Gusse

Sitat fra: Celter på mandag 26. august 2013, klokken 21:00
Sitat fra: jalias på mandag 26. august 2013, klokken 20:52
Jepp, men Trønder ja   8)

Noen som har sett/har Tesla Multibelegg Rød? Er spent på den fargen. Det er vel en slags metalic lakk?

Jeg har sett den og får min Multicoat Red 28.sept. Gled deg, fargen er fantastisk. Beste rødfargen jeg har sett!

Åååå..ikke snakk, jeg får helt hetta her :P
Jeg venter på min multicoat red også. November er så langt unna :o

Gladtrd

Sitat fra: OleJA på mandag 26. august 2013, klokken 21:35
Sitat fra: jalias på mandag 26. august 2013, klokken 20:52
Jepp, men Trønder ja   8)

Noen som har sett/har Tesla Multibelegg Rød? Er spent på den fargen. Det er vel en slags metalic lakk?
Det stod 15 Model S i parkeringskjelleren på Lade idag, deriblant flere rød. Så fine ut de  8)

Ved slike observasjoner er man pålagt å ta bilde og legge ut her på forumet...
Tesla Model S P85 - levert 09.09.2013 / innbytte 16.06.2017
Tesla Model X 75D - levert 16.06.2017
Tesla Model III - RN107911798

eclipse

Sitat fra: Gusse på mandag 26. august 2013, klokken 22:58
Sitat fra: Celter på mandag 26. august 2013, klokken 21:00
Sitat fra: jalias på mandag 26. august 2013, klokken 20:52

Åååå..ikke snakk, jeg får helt hetta her :P
Jeg venter på min multicoat red også. November er så langt unna :o

Ja det har du helt rett i, når en ser på kalenderen og været vi har blir man minnet på at det fremdeles er sommer og at vi først skal gå igjennom en hel høst og i enkelte strøk av norge kanskje oppleve noen minusgrader før vi er i November, det er leeenge til det :-) :-)
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

morten007


Masse flotte biler i kjelleren på Lade. + 6 til klargøring i butikken. Men min var nok dessverre ikke der! :(
P85   VIN13889 svart, svart, grå 21" (solgt)
P85D VIN 67886, Sølvgrå, 21" grå, carbon, panorama, svarte nextgen-seter +++ (solgt)

Cowboystrekk

Sitat fra: morten007 på tirsdag 27. august 2013, klokken 14:24

Masse flotte biler i kjelleren på Lade. + 6 til klargøring i butikken. Men min var nok dessverre ikke der! :(
Oi, ser ut som de har mye å gjøre framover en stund! Må da vært langt oppå tosifret det der! Får håpe de får stå i fred i kjelleren da ;)
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

morten007

Så også 3 stk som kom med biltransport til Dora i Trondheim i går. :)

P85   VIN13889 svart, svart, grå 21" (solgt)
P85D VIN 67886, Sølvgrå, 21" grå, carbon, panorama, svarte nextgen-seter +++ (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA