Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hviket forsikringsselskap velger jeg for min TMS

Startet av Signature #280, tirsdag 13. august 2013, klokken 23:55

« forrige - neste »

Signature #280

Sitat fra: Cirion på onsdag 21. august 2013, klokken 17:18
Sitat fra: Signature #280 på onsdag 21. august 2013, klokken 16:54
Sitat fra: Cirion på onsdag 21. august 2013, klokken 06:00
Forresten, bilen funker fett med app'en på Android. Selv om min DS ikke en gang hadde sett app'en  :o

Jeg har klart å laste ned appen til iPaden og det funker glimrende, hvordan klarte du å laste  ned til Android?
Installer Aptoide først, og finn den der, den er på other stores eller noe.

Takk. Det var jo enkelt og greit. Takk igjen

PHsigP85

Sitat fra: Signature #280 på onsdag 21. august 2013, klokken 19:52
Sitat fra: Cirion på onsdag 21. august 2013, klokken 17:18
Sitat fra: Signature #280 på onsdag 21. august 2013, klokken 16:54
Sitat fra: Cirion på onsdag 21. august 2013, klokken 06:00
Forresten, bilen funker fett med app'en på Android. Selv om min DS ikke en gang hadde sett app'en  :o

Jeg har klart å laste ned appen til iPaden og det funker glimrende, hvordan klarte du å laste  ned til Android?
Installer Aptoide først, og finn den der, den er på other stores eller noe.

Takk. Det var jo enkelt og greit. Takk igjen
Føler meg som it-analfabet så spør like gjerne: hvilken app fra aptoide er det som er den korrekte? Hadde forventet å se Teslas logo men fant ingen.

Søker jeg på Tesla finner jeg en drøss (som ikke ser riktige ut), søker jeg på model s føler jeg meg som en gammel gris, og søker jeg tesla motors finner jeg bare en app med bilder av biler...

Takker for hjelp og beklager hvis jeg spør dumt!
Lykkelig eier av Model S Signature siden aug 13.
Spent og utålmodig Model X #114.

PHsigP85

Sitat fra: jonasdig på onsdag 21. august 2013, klokken 23:03
Jeg fikk installert direkte fra Google Play i dag. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.teslamotors.tesla&hl=no
Hmmm.. «det har oppstått en uventet feil. Prøv på nytt senere». Ikke min dag i dag. Tlf=Samsung Galaxy s2, v4.1.2

Prøver igjen senere og takk for rask hjelp!
Lykkelig eier av Model S Signature siden aug 13.
Spent og utålmodig Model X #114.

Signature #280

Sitat fra: PHsigP85 på onsdag 21. august 2013, klokken 23:20
Sitat fra: jonasdig på onsdag 21. august 2013, klokken 23:03
Jeg fikk installert direkte fra Google Play i dag. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.teslamotors.tesla&hl=no
Hmmm.. «det har oppstått en uventet feil. Prøv på nytt senere». Ikke min dag i dag. Tlf=Samsung Galaxy s2, v4.1.2

Prøver igjen senere og takk for rask hjelp!

Om du har lastet ned aptoide, klikk på denne linken, det skal fungere:
http://m.budumaster.store.aptoide.com/app/market/com.teslamotors.tesla/28/2465279/Tesla%20Model%20S%20Beta

BogZog

Skulle hatt mine første timer i min egen Model S nå...

...men ble kontaktet to timer før avtalt overlevering. Min bil var transportskadet og må til omlakkering :-[ :-[

...trodde at lakken var såpass spesiell (multicoat) at man ikke bare kunne overlate dette til et lokalt lakkeringsverksted her i Trondheim? Noen innspill?
Model S Signature Performance #60
Model X #177
Trøndelag

Gladtrd

Sitat fra: BogZog på torsdag 22. august 2013, klokken 16:37

...men ble kontaktet to timer før avtalt overlevering. Min bil var transportskadet og må til omlakkering :-[ :-[

...trodde at lakken var såpass spesiell (multicoat) at man ikke bare kunne overlate dette til et lokalt lakkeringsverksted her i Trondheim? Noen innspill?

Dette er mildt sagt frustrerende forstår jeg ... Noen avtale om ny overtakelse eller må du bare vente uten å få høre noe som helst?
Fri leie av Model S eller Roadster imens?
Tesla Model S P85 - levert 09.09.2013 / innbytte 16.06.2017
Tesla Model X 75D - levert 16.06.2017
Tesla Model III - RN107911798

OleJA

Ånei, du har min sympati.
Litt påfallende at de fant ut det først idag, bilen har sikkert vært i byen noen dager alt.
Eller er det klargjørerne som har gått på litt for mye med poleringsmaskinen.  :o
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

BogZog

Sitat fra: Gladtrd på torsdag 22. august 2013, klokken 16:41

Dette er mildt sagt frustrerende forstår jeg ... Noen avtale om ny overtakelse eller må du bare vente uten å få høre noe som helst?
Fri leie av Model S eller Roadster imens?

Lån av Model S og Roadster ble blankt avvist, og således er vår weekendtur avlyst :-[

Det Tesla Norge har lovet av leveringstider og annet i de 3 år jeg har stått på reservasjonslisten har jeg tilgode å oppleve blir opprettholdt. Derfor er jeg sterkt tvilende til det de nå lover av ferdigstillelsesdato. Dette bekymrer meg mindre enn det faktum at jeg nå får en bil hvor det ikke er originallakken som vises men derimot noe som de har fått til på et lokalt lakkeringsverksted her i Trøndelag. Har klaget min nød om dette til det jeg oppfatter som en av toppsjefene her i Europa, Bryan Batista så får vi se hva som skjer. Har vært utsatt for det samme fra en annen billeverandør en gang, og da var innstillingen at de leverte bilen med B-punch og byttet skjermen når de fikk en ny fra fabrikken.
Model S Signature Performance #60
Model X #177
Trøndelag

valvolainen

Uff da, dette var leit.
Multicoat lakk er perlemor, så plenty av kunnskap i norge om denne type lakk.
Satse på at de må lakke mesteparten av bilen, så får du et tykt og godt lag:=)
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

OleJA

Noen innspill?
Veldig kjedelig.
Dette skjer nok innimellom med nye biler uten at eierne noen gang får vite om det. Som du selv er inne på blir det litt spesielt med en Signatur siden lakken der er unik og det er noe du har betalt ekstra for.
Hadde det vært meg, så hadde jeg nok alliert meg med en spesialist (detailer, lakerer el.?) og fått han til å gå over bilen. Gjerne sammenlign med en annen Signatur Rød også i tilfelle hele bilen er omlakkert. Er ikke alt 100% perfekt så ville jeg ikke godtatt leveringen.
Er ikke noen ekspert på dette, men hadde nok også forlangt en utvidet garanti på lakken. Har selv opplevd at en lakkreperasjon på en nesten ny bil ble veldig synlig først etter 2-3 år. Lakk fra forskjellig batcher kan eldes forskjellig.
Er du medlem i NAF så har vel de også advokater du kan rådføre deg med?
Reservert 2 x Model Y

ELbilist1

Jeg synes du skulle fått en NY bil.
Det er jo "faen" ikke di skyld (Unnskyld)
Di provoserer meg.
Skjer dette med min, blir jeg forbanna....
"Greit nokk å forårsake skader selv, men at andre gjør det, FØR levering........

Du har min fulle sympati, jeg føler med deg å håper det vil ordne seg greit!!!
:) Ren nytelse, hvær dag!

Lanber

Og jeg synes Elon Musk personlig skulle komme med 2 nye biler samtidig som han ber ydmykt om unnskyldning for de plager dette har medført for deg

OleJA

Kjenner jeg har litt abstinens, er det ikke flere som vil fortelle litt mer om erfaringene sine med sin egen Model S :P

Please ....
Reservert 2 x Model Y

teslaz

Slapp av folkens , det er ikke verdens undergang ved en liten transportskade med TMS.
P85, Lys Blå, meget fornøyd....
ELiza levert 28/11/13
Model X 13?5

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA