Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ringeklokke - fotgjengere

Startet av VTeslaS, tirsdag 13. august 2013, klokken 22:52

« forrige - neste »

glaserud

Den refererer vel bare tilbake til den første artikkelen om 4wd?

Ref: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,8632.0.html
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Jejl

Så en video på YouTube om Tesla vs Audi s8, laget for et par uker siden. I kommentarfeltet under, hevdet en å ha en venn som jobbet i Teslafabrikken der de testet ut en model s versjon med to motorer og 4x4 som klarte 0-60 ned mot 3 sek.

tullball

Er 100% sikker på at det kommer på S, tror det ble nevnt på shareholders meeting eller nokke.

takktakk

P85+ Levert i uke 37 2013 - Solgt
90D Levert høsten 2015

D.O

Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)

Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

eclipse

Bare rykter og ingen fakta, jeg forholder meg til det Tesla sier selv, 4x4 versjonen heter Model X!

Ingenting kan vel utelukkes for fremtidige versjoner men det er nok langt frem, men for meg er TMX utelukket pga tåpelige måkevinger.
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

Veggen

Øyvind.h

Artig. Sikkert testbenk for Model X (dvs om 4wd kommer til Model S skjer det i hvert fall ikke før lenge etter Model X er lansert så de unngår kanibalisering av salget).
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA