Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla i norske medier

Startet av Ladefabrikken, tirsdag 13. august 2013, klokken 10:25

« forrige - neste »

Ladefabrikken

Kl 9.30 blir det live fra Tesla lokalene på Alnabru. Så løp å se :D
1 Stk sort Leaf
1 Stk Citroen 2EL 84 mod Norges første registrerte elektrisk 2CV (Med lithium ion batterier) Kjørt over 10000km
1 1/2Stk Clio electric
Reservert Model 3 31.03.16
http://www.ladefabrikken.no
Salg av ladekabler

Nuvolari

Sitat fra: 2EL på onsdag 07. august 2013, klokken 07:40

Hehe, dette er morro :)
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

Øyvind.h

Takk for tipset. Frem med telefonen og sette på opptak på GET-boksen :)
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

RunarBT

Eg glad eg startet abonnement på tv2 sumo for et par dager siden. Skal ta ein liten pause på jobben 0930 om eg får tid.:-) tv på iPhone funker det og i nøden;-)

Kilroy

Takk for tipset, blir hjemmekontor fra morgenen av her  :)

Sitat fra: 2EL på onsdag 07. august 2013, klokken 07:40
Trondheim, Model X75D; Vin: 147XX, Black Obsidian, 6 seter, hvite seter, hengerfeste. Mottatt 28.9.2016

glaserud

09:34 og Nicolay Astrup har fått sin.
09:37: Fredric Hauge bekrefter å ha fått den første.
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Epleskreller

Sitat fra: glaserud på onsdag 07. august 2013, klokken 09:36
09:34 og Nicolay Astrup har fått sin.
09:37: Fredric Hauge bekrefter å ha fått den første.

Hvem fikk egentlig  den første? det kommer til å bli gjenstand for massive konspirasjonsteorier!  :P

(..mangler dessverre TV2 nyhetskanalen)
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

sindrej

Hauge har ikke fått den første, han har bare fått først  ???

EvenSteven

Nicolai Astrup og Fredrik Hauge. I tillegg Varner gruppen.. Marius eller Petter Varner?

så virker som om det faktisk er noen "hotshots" som har fått litt ekstra goodwill mht. reservasjons kø.  P-nummer
Tesla S P85+ sølv

OW

Sitat fra: EvenSteven på onsdag 07. august 2013, klokken 09:55
Nicolai Astrup og Fredrik Hauge. I tillegg Varner gruppen.. Marius eller Petter Varner?

så virker som om det faktisk er noen "hotshots" som har fått litt ekstra goodwill mht. reservasjons kø.  P-nummer

Jeg tipper Tesla toppene kan ende opp med en kulturoverraskelse i forbindelse med denne prioriteringen. I Norge oppfatter jeg at det å levere til "hotshots" først ikke nødvendigvis gir like  god gjenklang som det gjør i US :P

Det blir spennende å se hvordan dette vinkles av media, og hvordan reaksjonen fra resten av "community'en" blir. For egen del må jeg innrømme at jeg ikke bryr meg stort, men jeg skjønner samtidig godt reaksjonen fra andre Signature holdere med lave reservasjonsnummer i andre tråder. Det er overhodet ikke sannsynlig at disse bilene er plukket tilfeldig ut som de første bilene, og disse "hotshotene" har ikke trykket finalize etterhverandre :P
Model S P85 perlehvit, 19", sort og CF interiør, CF spoiler, panorama, tech-pakke, parkeringssensor, lydstudio, sikkerhetspakke, lyspakke og pakkehylle.

Lokführer

Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

el-fanboy

Sitat fra: OW på onsdag 07. august 2013, klokken 10:03

Jeg tipper Tesla toppene kan ende opp med en kulturoverraskelse i forbindelse med denne prioriteringen. I Norge oppfatter jeg at det å levere til "hotshots" først ikke nødvendigvis gir like  god gjenklang som det gjør i US :P

Det blir spennende å se hvordan dette vinkles av media, og hvordan reaksjonen fra resten av "community'en" blir. For egen del må jeg innrømme at jeg ikke bryr meg stort, men jeg skjønner samtidig godt reaksjonen fra andre Signature holdere med lave reservasjonsnummer i andre tråder. Det er overhodet ikke sannsynlig at disse bilene er plukket tilfeldig ut som de første bilene, og disse "hotshotene" har ikke trykket finalize etterhverandre :P
+1. Kjenner selv jeg er skuffa over Teslas prioriteringer hvis det er sånn at "kjendiser" blir prioritert og ikke tidlige Sig-holdere. Nå vet jeg ikke hvor tidlig Astrup var ute, kan det hende han har en tidlig Sig? Det blir jo bare spekulasjoner, med mindre de sa noe om dette på TV2?
Oslo. BH Emotion 29er, LEAF 2012 & TMS P #1964 VIN#16788, LEVERT september 2013 :D

EvenSteven

Ble ikke nevnt noe om dette i sendingen. Men Gunnar Birkenfeldt (Ferdinand )har jo res - #1 - Men ikke fått bilen.
Og en kollega av meg har res. nummer rundt 20 tallet  - Og fått estimert levering i slutten av september.
Så her er det alt for mye random - dessverre  :o
Tesla S P85+ sølv

kimlillebo

Tesla for gjøre det de mener er best for firma. At vi som kunder, og spess de som er sig kunder mener noe annet er kanskje ikke så rart da ALLE vil ha bilen sin NÅ!

Hvilken prioritering hadde "mannen i gata" fått ved en nylansering fra BMW, Mercedes etc?

Vi alle kommer til å få bilene vår om ikke så lenge. Sig vil få bilene sine før de aller fleste andre.
At de lager en liten blest rundt overlevering av de aller første, og at disse går til noen kjendiser for dere klare å leve med. Storm i vannglass!

K.
Sitering av kimlillebo sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Model S Performance #1697, VIN 15313
Mottok bilen 16.09.2013, strålende fornøyd. Blå, sort skinn, morbær int., pano, dobbel lader, tech, park sensor, lys, sikkerhet, 21" grå
Ikke P+ og barne seter bak

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA