Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Dekk og felger

Startet av Celter, mandag 12. august 2013, klokken 08:47

« forrige - neste »

darthy001

Sitat fra: Teslanewbie på fredag 17. oktober 2014, klokken 14:14
Men faktum er at mange kjøpte bilen etter grunnlig research og på info gitt av tesla representanter.

Kjøper folk virkelig biler i denne prisklassen basert på muntlige lovnader fra _bilselgere_? historisk sett er det vel bare eiendomsmeglere som har dårligere rykte enn bilselgere.

Skriftlig dokumentasjon er det eneste som teller i den store verden. "han sa ditt" og "han sa datt" hadde i hvert fall aldri jeg brukt som basis for ett kjøp av bil til over en halv million....

Teslanewbie

Sitat fra: darthy001 på fredag 17. oktober 2014, klokken 14:38
Men faktum er at mange kjøpte bilen etter grunnlig research og på info gitt av tesla representanter.

Kjøper folk virkelig biler i denne prisklassen basert på muntlige lovnader fra _bilselgere_? historisk sett er det vel bare eiendomsmeglere som har dårligere rykte enn bilselgere.

Skriftlig dokumentasjon er det eneste som teller i den store verden. "han sa ditt" og "han sa datt" hadde i hvert fall aldri jeg brukt som basis for ett kjøp av bil til over en halv million....

P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

amund

Hva baserer du dine bilkjøp på? Forumtråder?
Grå S85, 19", luft/panorama/skinn/hifi/tech levert 28/7-14

Thomas Parsli

Sitat fra: Teslanewbie på fredag 17. oktober 2014, klokken 13:38
Nå ser det ut til at flere reagerer og det tilbys nå retrofit i bland annet Australia og jeg ser ikke vekk fra at kunder i USA også får retrofit ..

Finner du på slikt selv, eller leser du det et eller annet sted?

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

darthy001

Sitat fra: amund på fredag 17. oktober 2014, klokken 18:29

Hva baserer du dine bilkjøp på? Forumtråder?

Det baserer jeg på skriftlig offisielt salgsmateriell, kjøpskontrakt og medfølgende vedlegg.

Skulle jeg trodd på bilselgere så kunne min e-up kunne kjøres uten å bruke energi siden den har "rekuperering". En ekte perpetum mobile altså.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA