Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Forumrangering

Startet av Sonus, søndag 11. august 2013, klokken 17:42

« forrige - neste »

Thomas81

Sitat fra: Sirka på tirsdag 11. mars 2014, klokken 21:00
Ser ut som du får en super utgave, gled deg! Gode fargevalg ...! 8)

Takk :) Hvit inni og utenpå, og har 2 små barn. Jeg elsker utfordringer i hverdagen :)
BMW i3 Capparis white
BMW 116d M-sport alpine white

Klykken

Loft, er det hud? Kjøp deg leather kit fra swissvax i så fall. :)
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

Sirka

Nei, Loft er tekstil med litt trimming i kunstskinn. Men det fins sikkert noen produkter for det og? Vurderer å påføre et eller annet selv, ville vært trist med stygge flekker på det lekre interiøret. *banker i bordet*
Mangeårig fornøyd medlem av Bildeleringen i Bergen - i3 fra 05.03.14 - venter på Polestar 2-levering i juli. :)

Klykken

Aha, da skaffer man seg impregnering istedet. Bilnerden har dette, fra feks gtechniq. :)
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

Sirka

Nå tror jeg du siterer fra beskrivelsen av Lodge - interiøret med eucalyptustre og ull/lær? Thomas81 og jeg har Loft-interiør:

"... a modern, soft material/Sensatec combination ..."

Jeg tviler på at Sensatec har vokst på noe levende dyr. :P
Mangeårig fornøyd medlem av Bildeleringen i Bergen - i3 fra 05.03.14 - venter på Polestar 2-levering i juli. :)

LMOR

Sitat fra: Sirka på onsdag 12. mars 2014, klokken 19:26
Nå tror jeg du siterer fra beskrivelsen av Lodge - interiøret med eucalyptustre og ull/lær? Thomas81 og jeg har Loft-interiør:

"... a modern, soft material/Sensatec combination ..."

Jeg tviler på at Sensatec har vokst på noe levende dyr. :P
Det var bare en test... Du bestod... Da bør det i hvert fall være 100% resirkulerbart for å få lov til å komme inn i i3 :-)
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

TDI

Capparis white, Loft interiør, 19" 428 sommer og vinter
Ikke soltak, bluetooth pro, concierge og Harman Kardon
Ellers alt utstyr, bare må ha det
Kontrakt & ordrebekreftelse 7 mars, Bavaria Stavanger, levering juli påstås det, time will show
349.800

Engevi

Hei, vil anbefale å velge Harman Kardon. Jeg valgte ikke det og orginal anlegget er helt greit, men hvordan er det vel ikke med 9 høytalere og med egen subwoofer :-)

Burde også tatt city anti kollisjons pakken. Denne pakken er billig og fort spart inn igjen når en unngår kjedelig sammenstøt.

Valgte suit og det er jeg virkelig glad for. Skikkelig premium :-)
i3 60 Ah 2014 forbruk snitt 14,8 (solgt)
i3 94 Ah 2017

kjellatle

Konemor ville ha sort interiør, så da måtte vi ha Suite.  :D Konemor syntes ellers at felgene på 20" var penest så da ble det også disse.
Valgte bort soltak, mørke vinduer og (dette angrer jeg virkelig på) drive assistant plus. Prøvde å endre dette noen uker etter bestilling, men det var no-go.

Toralfsen

Hvorfor angrer du på at du ikke kjøpte mørke vinduer? Jeg har det, men skulle gjerne vært foruten...

Coachen

Jeg angrer hvertfall ikke på de mørke bakvinduene.
Syntes Laurel Grey hvertfall ser mye bedre ut med enn uten, samme gjelder for Storm trooper utgaven.
Snart eier av I3 som skal ta over bil nr.1 jobben fra min BMW 318dat.
Elsker alt som går på strøm!
Har både Robot gressklipper og Robot støvsuger samt de vanlige elektriske sex lekene :-)

hastmust

Pillar på min egen beställning, prioriterar annorlunda

Vit bil, standard interiör (sorry bmw, jag betalar inte 10 tusen+ för att få möjlighet till att lägga 7k på ACC)

DAB+
H/K
ConnectedDrive (ett måste för att fjärrstyra uppvärmning o.s.v?)
Solrutor
Snabbladdare
comfortpacke advanced + stor navi
LED hovedlys

302700 NOK

428 fälgar och vinterdäck droppar jag trots momsfritag, det kommer väl alternativa däck och fälgar eftersom, till bättre pris.. åretruntdäck får hålla tills vidare. Är det något jag kan droppa pga budget är det ju fälg och däck

AyuCon

Laurel gray
Standardfelg + standard vinter

Krysset av omtrent alt annet på utstyrsliten (suite etc) utenom Concierge, realtime traffic, internett & bluetooth pro.
BMW i3 Laurel grey - nov 2014

Yttertorjen

Sitat fra: Engevi på fredag 14. mars 2014, klokken 23:06
Hei, vil anbefale å velge Harman Kardon. Jeg valgte ikke det og orginal anlegget er helt greit, men hvordan er det vel ikke med 9 høytalere og med egen subwoofer :-)

Burde også tatt city anti kollisjons pakken. Denne pakken er billig og fort spart inn igjen når en unngår kjedelig sammenstøt.

Valgte suit og det er jeg virkelig glad for. Skikkelig premium :-)

Har Hk anlegget. Ingen ødeleggende sub heldigvis, bare fyldig og klar lyd. Luftpumper (sub) kjøpes billig på Biltema for de som ønsker. Selvfølgelig noe helt annet enn største Boose anlegget i Audi-dieseldyret, men med 10x prisforskjell samt at det er laget mht energisparende lyd, opplever jeg det som tilfredsstillende. Sammenlignes det med største Boose anlegget du får i Nissan Leaf, er dette rett og slett premium !!! Faktisk oppleves denne premiumfølelsen i alt med denne bilen. Dab radioen er også snadder, også lydmessig, sammenlignet med fm.  Farget glass er ikke bare behagelig, det gir god + utseendemessig. Dette er det jeg har valgt, synes ikke resten av ex. utstyret gir det prisen krever, for min bruk og mitt behov.

hastmust

Nu har jag beställt leksaken, så här blev det:

Capparis White
Standard interiör
hurtiglading
Harman/Kardon stereo
DAB+
Comfort Advanced
Navi Pro
429 sommardäck, standardfälg på vinterdäck
Comfort access
Solbeskyttede vinduer
Velour golvmattor
Connected Drive Services
LED frontlykter

Till priset 323 100:-

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA