Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: EL bil med lang rekkevidde,

Startet av Elias, fredag 09. mai 2008, klokken 20:39

« forrige - neste »

Elias

Er det noen her som har utstyr/kunnskap til å nullstille alle feilkoder i computeren til en -97 Saxo?

Ken

Hvis du hadde satt inn bosted kunne vi har hjulpet deg. Pluto i Agder vurdere å kjøpe en diagnose instrument til PSA biler og er kanskje villig til å spleise.
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

elektrolux

Jeg kan nullstille alle feilkoder. Det kan også alle Peugeot/Citroen verksteder.

De har til og med plikt til å gjøre slikt gratis etter en eller annen EU paragraf. Bakgrunnen er at bilene fra 1990 tallet ofte hadde proprietære protokoller som kun kan leses med fabrikkens eget utstyr.

For at dette ikke skal ramme forbrukerene har EU pålagt forhandlerene å bistå eiere kostnadsfritt.

Problemet er at jeg kun har hørt om dette, og ikke kan vise til hvilken paragraf det er snakk om. Derfor blir det ofte noen kr. å legge ut likevel.

Kanskje forbrukerkontoret kan hjelpe med å finne fram til bestemmelsen. ;)
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA