Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kjøpe elbil? Trenger gode råd og vink

Startet av tronderhunter, fredag 09. august 2013, klokken 17:38

« forrige - neste »

tronderhunter

Jeg ser de nye 2013-modellene leveres med norsk språk i navigasjonen... Har noen hørt om det går an å få dette via softwareupdate på tidligere modeller? ::)
---2012 Nissan Leaf ZEO hvit---

bjorn_2390

Trekker opp igjen denne... Noen som veit, eller har noe svar/kommentar?
Blå Euro-Leaf (2012)

Lynet

Nissan driter jo i gamle kunder:
- starter med å selge til overpris, og når vi som har sørget for at de kom inn i markedet har turt å kjøpe bilene setter de ned prisen!!!!
- de første bilene viser forbruk kun i tidels kWh/km, går ikke an å oppdatere sier Nissan!!!
- har ikke orket å spørre om Norske menyer en gang, kan ikke tenke meg at Nissan har ofret gamle kunder en tanke.

MEN jeg kommer heller ikke å ofre Nissan en tanke når jeg skal bytte bil  ;D ;D ;D ;D ;D
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

tomtom1

Jeg kan velge norsk språk for navigasjon på min Euroleaf, men da fungerer ikke talekommando  for å ringe handsfree. Derfor lar jeg språket stå på engelsk.
Mørk grå Tekna, sept. 2013, km-stand ca 28000

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA