Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla iPhone App - kontakt med bilen min - med bilder

Startet av jorkus, fredag 09. august 2013, klokken 07:10

« forrige - neste »

Olatho

App v. 2.1.2 88 Fiksa ladebildet hos meg også. Er ikke oppdatert til 6.2 i bilen enda.

Øggen

Tok reset av bil og tel igår og funker nå, heldigvis.

krister461

Sitat fra: Øggen på onsdag 08. april 2015, klokken 07:09
Basert på skjermbilde så så det ut som om telefonen hadde godt av en reset. ;-)

Øggen

Sitat fra: krister461 på onsdag 08. april 2015, klokken 07:11

Hæ?

krister461

Sitat fra: Øggen på onsdag 08. april 2015, klokken 07:43
Sitat fra: krister461 på onsdag 08. april 2015, klokken 07:11

Hæ?
Var bare en spøk siden hele statusbaren din var full av ikoner... Det er vanligvis en oppskrift for å få en treg telefon...

Hyperstress

Når viser appen temperatur i bilen egentlig? Når jeg sjekker appen så virker det helt vilkårlig om den viser temeratur eller ikke.  :o

e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Dennis

Virker som det er veldig vilkårlig når den vises. Mange ganger må jeg starte klima for at det skal vises noe.

aness

Sitat fra: Cookie Monster på torsdag 16. juli 2015, klokken 21:27
Virker som det er veldig vilkårlig når den vises. Mange ganger må jeg starte klima for at det skal vises noe.

Start/stopp av klima gir alltid temp i bilen.

Virker ikke spesielt vilkårlig på meg, har bilen ikke vært brukt på en stund viser den ikke temp før noe vekker den.

Hyperstress

Sitat fra: aness på fredag 17. juli 2015, klokken 08:09
Sitat fra: Cookie Monster på torsdag 16. juli 2015, klokken 21:27

Start/stopp av klima gir alltid temp i bilen.

Virker ikke spesielt vilkårlig på meg, har bilen ikke vært brukt på en stund viser den ikke temp før noe vekker den.

Skjønte ikke helt hva du mente her.
Jeg er på ferie, og bilen står på GM. Første gang jeg sjekket app, etter ca 5 dager så viste den ikke temp. Neste gang jeg sjekket, etter ca 5 nye dager, så viste den temp.  ???
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Muffinman

Ja, er flittig bruker av Visible Tesla og kan bekrefte at det virker noe vilkårlig når man kan lese av temperatur. Mulig bilen vekkes jevnlig når den er parkert.

Brede

Bilen våkner jo av og til for vedlikeholdslading av 12V-batteriet og sikkert diverse annet.
Regner med at det er i disse tilfellene vi får opp temperaturen. Jeg kunne forresten gjerne tenkt meg utetemperatur på appen.  8)

erlanddf

Kan virke som at det mangler funksjonalitet på Android-appen ift Apple. Tenker da særlig på "Notifications" ift alarm, lading osv. Klarer hvertfall ikke finne det i Android-appen. Noen som har hørt noe om nye versjoner?
2014 P85+

TRM

Sitat fra: erlanddf på tirsdag 21. juli 2015, klokken 12:58
Kan virke som at det mangler funksjonalitet på Android-appen ift Apple. Tenker da særlig på "Notifications" ift alarm, lading osv. Klarer hvertfall ikke finne det i Android-appen. Noen som har hørt noe om nye versjoner?
Har ikke hørt noe, men synes det er relativt talentløst å ikke lansere en oppdatert app til Android. Ios har hatt denne "push-funksjonen" siden tidenes morgen. Kan kanskje fremstå som en bagatellfunksjon, men veldig kjekk å ha ved superlading. Den har bla potensiale til å forhindre døtid ved laderen.
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMX100D MY18
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

erlanddf

Ja, dårlige greier. Kan se ut til at det ikke har kommet nye versjoner på Android siden april... :(
2014 P85+

pej

Sitat fra: Muffinman på fredag 17. juli 2015, klokken 12:17
Ja, er flittig bruker av Visible Tesla og kan bekrefte at det virker noe vilkårlig når man kan lese av temperatur. Mulig bilen vekkes jevnlig når den er parkert.

Fikk beskjed av Tesla at de kunne kutte tilgangen til serveren dersom jeg brukte Visible Tesla. De sa jeg skulle holde meg til deres originale App.
- Tesla Model 3 LR 2020
- Hyundai Ioniq EV 2016
- Tesla Model X100D 2017 (solgt)
- Tesla Model X90 2016 (solgt)
- Tesla Model S85D 2015 (solgt)
- Tesla Model S85   2014 (solgt)
- Leaf 2012 (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA