Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla iPhone App - kontakt med bilen min - med bilder

Startet av jorkus, fredag 09. august 2013, klokken 07:10

« forrige - neste »

hoffa

Jeg som trodde alt var ok. Tydeligvis som nevnt her i tråden at det er en bug i forhold til ny versjon og 6.1.
P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

mr.rs4

Sitat fra: mrjalle på søndag 05. april 2015, klokken 23:32
Sitat fra: Cookie Monster på lørdag 04. april 2015, klokken 20:09
hvilken ampere man har satt ved bruk av android app.

Kan man med siste versjon app og 6.2 stille ampere i appen?
Nei, ikke i Android versjonen. Kanskje i Apple sin versjon?
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

felix

Tuxedo

Sitat fra: Brede på mandag 23. mars 2015, klokken 18:13
Sitat fra: Tuxedo på mandag 23. mars 2015, klokken 17:03
Ok, nå har jeg fastslått at jeg får kontakt når bilen står på 3g, men ikke når den et koblet til WiFi.  Ruteren fungerer helt fint med andre enheter, og TuneIn fungerer fint, så det er kontakt mot nettet.  Dette problemet startet for noen dager siden, og jeg har ikke gjort noe med ruteren siden da.

Akurat samme her finner jeg ut av...
Dette problemet skal nå være fikset, meldes det på TMC.  Det var sannsynligvis en feilkonfigurering av Tesla's VPN-servere.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Brede

Sitat fra: Tuxedo på mandag 06. april 2015, klokken 13:52
Sitat fra: Brede på mandag 23. mars 2015, klokken 18:13
Sitat fra: Tuxedo på mandag 23. mars 2015, klokken 17:03
Ok, nå har jeg fastslått at jeg får kontakt når bilen står på 3g, men ikke når den et koblet til WiFi.  Ruteren fungerer helt fint med andre enheter, og TuneIn fungerer fint, så det er kontakt mot nettet.  Dette problemet startet for noen dager siden, og jeg har ikke gjort noe med ruteren siden da.

Akurat samme her finner jeg ut av...
Dette problemet skal nå være fikset, meldes det på TMC.  Det var sannsynligvis en feilkonfigurering av Tesla's VPN-servere.

Supert, da får vi prøve å koble opp WiFi igjen.  :)

Tuxedo

Sitat fra: hoffa på søndag 05. april 2015, klokken 23:41
Jeg som trodde alt var ok. Tydeligvis som nevnt her i tråden at det er en bug i forhold til ny versjon og 6.1.
Ny versjon av Android-appen ute nå.  Den løser problemet med ladebildet.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

gss

Fikk endelig riktig tak på bilen min etter den siste oppdateringen! Viktige detaljer.

Dennis

Håper de legger inn slik at grafikken også viser bilen med røde bremse kaliptere når man først er inne på detaljer :)

Brede

Sitat fra: gss på tirsdag 07. april 2015, klokken 15:01
Fikk endelig riktig tak på bilen min etter den siste oppdateringen! Viktige detaljer.

Samme her!  ;D

Øggen

Skal dette være siste utgave? Iallefall har jeg den samme ladeskjermen med denne. Ingen nye oppdateringer tilgjengelig.

Tuxedo

Ja, 2.1.288 er siste versjon. Fikset ladebilde-problemet hos meg, samt de på TMC som har rapportert.   Prøv en restart av telefonen, og se om det hjelper.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Brede

Fungerer som en drøm her også i dag  ;D

Øggen

Tuxedo

P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA