Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla iPhone App - kontakt med bilen min - med bilder

Startet av jorkus, fredag 09. august 2013, klokken 07:10

« forrige - neste »

satheesh.net

Nå er det kun to valg for panotaket; VENT ROOF og CLOSE. De har fjernet de andre valgene. ??? (Android)

Brede

Startet lading og da dukket den "døde" skjermen opp her også ja..

Nå ser jeg også en forandring de har gjort i grafikken: jeg har sort alu-tak, men i appen har det bestandig vært karosserifarget. Nå er det endelig korrekt gjengitt i sort!!  ;D

Dennis

Meldte en feil for 2 dager siden med lading og huske hvilken ampere man har satt ved bruk av android app. Ser ut som det er fikset nå. Bra levert det :D

mr.rs4

Kan ikke se noen forbedringer eller nye ting, utenom det som @satheesh.net sier at Tesla app har tatt vekk med takluke mulighetene.
De kunne jo ha lagt  til mer som apple app har(notifikasjoner)
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

Muffinman

Ubrukelig ladeskjerm her også...

mj

Sitat fra: mr.rs4 på søndag 05. april 2015, klokken 00:10
Kan ikke se noen forbedringer eller nye ting, utenom det som @satheesh.net sier at Tesla app har tatt vekk med takluke mulighetene.
De kunne jo ha lagt  til mer som apple app har(notifikasjoner)

Har android og kun hatt vent roof og close hele tiden helt siden jeg fikk bilen. Har dere andre hatt flere muligheter ???
S100D Sort metallic
X75D Blå VIN F127...
S90D Hvit VIN P127...Solgt Juni 2018
S85 Grå VIN P58035, byttet i X75 29.03.17
S85 Grå VIN P36765, solgt 10.04.16

Tuxedo

P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Dennis

Rart at noen har den feilen. Ser helt fint ut her. Har v 6.2 i bilen om det kan ha noe å si.

Havebigfun

Jeg har heller ingen feil i ladeappen på android med 6.2

Brede

Jeg har problemet, men bilen vår står med 6.1.

satheesh.net

satheesh.net

Godt jeg har et alternativ som fungerer. ;)

Muffinman

Sitat fra: Muffinman på søndag 05. april 2015, klokken 06:47
Ubrukelig ladeskjerm her også...
6.1 her. Ladeskjermen funket forresten når det nærmet seg 100soc og ladestrømmen hadde trappet veldig mye ned.

Dennis

Virker helt klart som at det er en bug med 6.1 og siste App oppdatering. For funker som sakt helt fint med 6.2

mrjalle

Sitat fra: Cookie Monster på lørdag 04. april 2015, klokken 20:09
hvilken ampere man har satt ved bruk av android app.

Kan man med siste versjon app og 6.2 stille ampere i appen?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA